مقالات ارسالی به کنفرانس فیزیک ایران، ۲۵۰ درصد رشد داشته است


مقالات ارسالی به کنفرانس فیزیک ایران، 250 درصد رشد داشته است

خبرگزاری تسنیم: دبیر علمی پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران گفت: تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس در مقایسه با سال گذشته ۲۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سلیمان رسولی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و پنجمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه که با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این کنفرانس هر ساله در یکی از استان‌های کشور با حضور معلمان و دبیران فیزیک برگزار می‌شود.

وی گفت: از زمان فراخوان کنفرانس 425 عنوان مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 250 درصد رشد داشته است.

دبیر علمی پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران تصریح کرد: پس از انتخاب نهایی مقالات از سوی هیئت داوران، 51 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و 100 عنوان دیگر به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی گفت: در طول مدت زمان برگزاری کنفرانس 4 روزه 13 کارگاه آموزشی، سخنرانی‌های علمی، غرفه و نمایشگاه‌های فوق برنامه اجرا می‌شود.

رسولی از ارتباط پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران به صورت ویدئوکنفرانس با مرکز تحقیقات هسته‌ای اروپا(CERN) خبر داد و افزود: در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با پروفسور آلیس نظریه پرداز علم فیزیک به صورت پرسش و پاسخ سوالاتی مطرح خواهد شد.

دبیر علمی پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران به کاهش ساعات تدریس درس فیزیک و آزمایشگاه فیزیک اشاره کرد و گفت: همه معلمان نسبت به کاهش ساعات درس فیزیک گله دارند که امیدواریم در دولت یازدهم در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon