اعتراض خانواده‌های قربانیان اسپایکر از عملکرد پارلمان عراق/ صلاح الدین در آستانه پاکسازی

اعتراض خانواده‌های قربانیان اسپایکر از عملکرد پارلمان عراق/ صلاح الدین در آستانه پاکسازی

خبرگزاری تسنیم: خانواده قربانیان پایگاه اسپایکر در منطقه الخضرا بغداد در اعتراض به عملکرد پارلمان این کشور خواستار روشن شدن سرنوشت فرزندان ربوده شده خود و مجازات عاملان این فاجعه شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های عراقی با اشاره به تظاهرات خانواده قربانیان پایگاه اسپایکر در منطقه الخضراء بغداد از حمله آنها به ساختمان پارلمان خبر دادند. بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان خواستار روشن شدن سرنوشت فرزندان ربوده شده خود و مجازات عاملان این فاجعه شدند.

به گفته این منابع، کارکنان مجلس از نیروهای امنیتی خواستند که آنها از ساختمان خارج کنند.

از سوی دیگر پایگاه خبری السومریه به نقل از یک منبع آگاه در استان نینوا از اقدام داعش در تخیله مراکز خود در موصل از بیم حملات هوایی آمریکایی ها خبر داد.

از سوی دیگر کریم النوری سخنگوی سازمان بدر اعلام کرد: پس از آزاد سازی ناحیه سلیمان بیگ از سوی نیروهای امنیتی و مردمی و فرار داعش از روستاهای مفتول بزرگ و کوچک، بئر الذهب و شکر، هم اکنون روستای سرحه آخرین مناطق تحت تسلط داعش در استان صلاح الدین در محاصره قرار گرفته است.

وی افزود: نیروهای امنیتی و مردمی پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای در استان صلاح الدین به دست آورده اند و داعشی ها از این  استان می‌گریزند.

این درحالی است که وزارت کشور عراق روز گذشته از آزاد سازی روستاهای البشیر، السلام و همه مناطق مسکونی در محور شمالی سلیمان بیگ در استان صلاح الدین خبر داده بود.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان