حفاری و ساخت‌و‌ساز در خیابان‌ها و معابر عمومی بوشهر ممنوع شود


حفاری و ساخت‌و‌ساز در خیابان‌ها و معابر عمومی بوشهر ممنوع شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار بندربوشهر گفت: حفاری‌های سطح شهر با توجه به نزدیک شدن مهرماه و افزایش ترافیک، باید هر چه سریعتر حفاری‌های صورت گرفته ترمیم شود و از انجام هرگونه حفاری جدید تا پنجم مهرماه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید آزاد شهرکی، صبح امروز در نشست نخستین جلسه ستاد استقبال از مهرماه از آغاز مجموعه فعالیت‌های طرح استقبال از مهر 93 با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان و دانش آموزان بوشهر خبرداد.

وی با بیان اینکه ستاد استقبال از مهر در شهرداری بوشهر آغاز بکار کرده گفت: برای فراهم کردن آسایش خاطر دانش‌آموزان، دانشجویان و اولیا آنان، ستاد استقبال از مهر در شهرداری بوشهر آغاز بکار کرده است.

وی افزود: شهرداری بندر بوشهر تمام توان توان خود را برای رفاه شهروندان بکار می‌گیرد.

آزاد شهرکی با بیان اینکه هرساله شهرداری در شهریورماه ستاد ویژه‌ای برای استقبال از فصل بازگشایی مدارس تشکیل می‌دهد، گفت: از جمله فعالیت‌هایی که این ستاد بر آن نظارت دارد پاکسازی و نظافت معابر اصلی و فرعی و رفع هرگونه سد معبر، اصلاح و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و انجام خط کشی معابر به ویژه روبروی مدارس و محل‌های آمد و شد دانش آموزان، افزایش خطوط و تعداد وسایل نقلیه عمومی جهت جابجایی دانش آموزان و دانشجویان، مدیریت تاکسی‌ها و بررسی وضعیت سرویس های مدارس است.

شهردار بندر بوشهربا بیان اینکه انجام هرگونه حفاری جدید تا پنجم مهرماه ممنوع است گفت: حفاری‌های سطح شهر با توجه به نزدیک شدن مهرماه و افزایش ترافیک، باید هر چه سریعتر حفاری‌های صورت گرفته ترمیم شود و از انجام هرگونه حفاری جدید تا پنجم مهرماه خودداری کنند.

وی با اشاره به حضور نماینده سازمان آموزش و پرورش در ستاد استقبال از مهر  شهرداری افزود: شهرداری بندر بوشهر جهت هر نوع همکاری به ویژه در زمینه هرس و شاخه زنی و اصلاح درختان و فضای سبز مدارس، پاکسازی و نظافت و نیز شستشوی حیاط و دیوارهای مدارس توسط کارکنان سازمان مدیریت پسماند و خودروهای آتش نشانی، بررسی و آموزش‌های ایمنی و تأمین برخی اقلام  مورد نیاز آموزشگاه‌ها آماده همکاری با آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon