هواداران تراکتور برای حمایت از تیمشان عازم تهران می شوند

هواداران تراکتور برای حمایت از تیمشان عازم تهران می شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیر اجرایی کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی گفت: هواداران تراکتورسازی برای حمایت از تیمشان مقابل پرسپولیس عازم تهران می شوند.

جعفر نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار کرد: روز جمعه شاهد دیدار حساسی بین دو تیم خواهیم بود و کانون هواداران همانند دیدار مقابل ذوب آهن برای این دیدار نیز برنامه هایی خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه در دیدار مقابل ذوب آهن، کانون هواداران باشگاه ذوب آهن همکاری صمیمانه ای با ما داشت و باید از همکاری هایشان تشکر کرد.

مدیر اجرایی کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این بار نیز برنامه داریم تا هواداران را برای دیدار روز جمعه عازم تهران کنیم.

نیکنام درباره نحوه اعزام هواداران تصریح کرد: طبق شنیده ها گروه های مختلف هواداری تراکتورسازی به صورت خودجوش برای حمایت از تیمشان در تهران برنامه ریزی هایی داشته اند و کانون هواداران نیز در این خصوص اقداماتی صورت داده است.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام هواداران برای اعزام توسط کانون هواداران تأکید کرد: هواداران می توانند با در دست داشتند پرینت خرید الکتریکی بلیت دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی به کانون هواداران مراجعه کنند که با مشارکت هواداران و کانون این اعزام صورت می گیرد.

مدیر اجرایی کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: به طور حتم روز جمعه هواداران تراکتورسازی همانند دیدارهای گذشته مان در تهران تیم را تنها نخواهند گذاشت که به لطف خدا، تلاش تیم و حمایت این هواداران با 3 امتیاز به تبریز باز می‌گردیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon