نبرد دایی و خطیبی در پایتخت/ تراکتور با برد پرسپولیس به صدر می‌اندیشد

نبرد دایی و خطیبی در پایتخت/ تراکتور با برد پرسپولیس به صدر می‌اندیشد

خبرگزاری تسنیم: ر حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی این هفته میهمان تیم پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور در هفتهٔ هفتم تراکتورسازی در تهران میهمان پرسپولیس است.

پرسپولیسی‌ها که فصل را با نتایج ضعیف آغاز کرده‌اند تیمی در حالت بحران هستند. شاگردان علی دایی تا قبل از بازی گذشته که موفق به شکست دادن تیم صبا شدند تنها در مقابل ذوب‌آهن به برتری 0-1 رسیدند و در مابقی بازی‌ها نتیجه‌ای جز شکست یا تساوی نصیبشان نشده بود.

قرمز پوشان پایتخت در حالی به مصاف تراکتورسازی خواهند آمد که به‌شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند تا از بحران و فشار خارج شوند و به جمع تیم‌های بالای جدولی بپیوندند اما در مقابل این تیم بحران‌زده، تراکتورسازی شرایطی ایده آل دارد و فصل را با کسب نتایج خوب آغاز کرده تراکتورسازان از 6 بازی گذشته خود موفق به کسب 4 برد و یک تساوی و یک شکست شده‌اند و با این نتایج اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی پس از استقلال تهران قرارگرفته‌اند.

تراکتورسازان به دلیل پیروزی 0-3 قاطعی که مقابل نفت مسجدسلیمان در تبریز به دست آوردند باروحیه‌ای بالا پا به تهران خواهند گذاشت و به 3 امتیاز این بازی برای باقی ماندن در کورس بالای جدول و مدعی ماندن نیاز دارد اما کسب نتیجه مساوی در تهران هم نتیجه آن‌چنان ناخوشایندی برای شاگردان خطیبی نخواهد بود و ممکن است تراکتوری را داخل زمین ببینیم که برای کسب 1 امتیاز بازی تلاش کند.

اما ازجمله نکات جالب این بازی تقابل رسول خطیبی با علی دایی خواهد بود این دو نفر که در سال 2006 به‌عنوان بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بازی کردند حال به‌عنوان سرمربی و در قالب دو تیم قرمز پوش و پرطرفدار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که برنده‌ای این جدال چه کسی خواهد بود قرمز پوشان تبریز یا قرمز پوشان تهران؟

در سوی مقابل گسترش فولاد مهدی تارتار در هفتهٔ هفتم میزبان نفت تهران خواهد بود گسترشی‌ها به دلیل قرعه‌ای که داشتند تا این هفته در بیشتر بازی‌هایشان مهمان بوده‌اند و این یکی از عوامل نتایج ضعیف کسب‌شده توسط این تیم تا امروز است.

آبی پوشان تبریزی در حالی به مصاف نفتی‌ها خواهند رفت که هفتهٔ گذشته در تهران مقابل استقلال تهران متحمل شکست سنگین 0-3 شدند و در این بازی به دنبال تلافی و جبران آن شکست خواهند بود در طرف دیگر اما تیم علیرضا منصوریان فصل پرفرازونشیبی را پشت سر می‌گذارد به‌عنوان‌مثال آن‌ها موفق شدند در هفتهٔ چهارم سپاهان را با نتیجهٔ قاطع 0-3 شکست بدهند اما هفتهٔ بعد از سایپای جلالی 1-2 ببازند.

نفت برای مصاف با آبی پوشان تبریز به تبریز خواهند آمد درحالی‌که گسترشی‌ها در بازی‌های داخل خانه موفق به شکست پیکان شده‌اند و در داخل خانه تیم دست‌وپابسته‌ای نیستند و مطمئناً کار را برای نفتی‌ها سخت خواهند کرد.
به همین دلیل کسب نتیجه تساوی هم می‌تواند برای شاگردان منصوریان قابل‌قبول باشد و چه‌بسا برای نتیجه تساوی پا به تبریز بگذارند. اما برای گسترشی‌ها تنها نتیجه‌ای که می‌تواند برای این تیم مفید باشد برد است آن‌ها در صورت کسب برد می‌توانند چند پله در جدول صعود کنند و به نیمه بالای جدول نقل‌مکان کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon