دیدار کاروان خادمین امام رضا (ع) با خانواده شهید امر به معروف

دیدار کاروان خادمین امام رضا (ع) با خانواده شهید امر به معروف

خبرگزاری تسنیم: در دومین روز برنامه «زیر سایه خورشید» کاروان خادمین رضوی از خانواده شهید امر به معروف شهید علی خلیلی و خانواده مادر ۷ شهید می‌روند.

جعفر رئیسیان‌زاده مسئول کاروان برنامه «زیر سایه خورشید» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: در اولین روز برنامه «زیر سایه خورشید» خادمین کاروان رضوی با حضور در بازار بزرگ تهران و امام‌زاده زید (ع) در عصر روز 2 شنبه 10 شهریور با اجرای مدیحه سرایی و صلوات خاصه حضرت در کهف الشهدا و شهرداری منطقه 22 حضور داشتند.

وی ادامه داد: همایش میثاق با امام رضا (ع) در شهرداری منطقه 22 و در کهف الشهداء این منطقه با اجرای برنامه‌هایی چون شعر خوانی صابر خراسانی، گروه مارش سپاه، هنرنمایی دستان گویا، مدیحه سرایی و صلوات خاصه حضرت توسط خادمین امام رضا (ع) برگزار شد.

رئیسیان‌زاده در ادامه تصریح کرد: کاروان خادمان رضوی عصر امروز 3شنبه 11 شهریور ساعت 16 برای ادای احترام به خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید امر به معروف علی خلیلی و خانواده میرمحکم مادر 7 شهید دوران دفاع مقدس می‌روند.

وی با بیان اینکه جشن‌های «زیر سایه خورشید» به همت آستان قدس رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود، رویکرد اصلی جشن‌های «زیر سایه خورشید» را ارتقا معرفت دینی در جامعه عنوان کرد و افزود: در برگزاری این جشن‌ها تلاش می‌شود علاوه بر شور و نشاط معنوی، ارتقا معرفتی و دلبستگی مردم نسبت به ائمه هدی (ع) به ویژه امام هشتم شیعیان جز برنامه‌های اصلی جشن‌های زیر سایه خورشید باشد.

رئیسیان‌زاده در پایان اضافه کرد: خدام حرم امام رضا (ع) پس از دیدار با این دو خانواده شهید در روز چهارشنبه 12 شهریور ماه به دیدار ایتام و سالمندان و عصر‌‌ همان روز به مسجد حوری در خیابان قیام و باغ موزه قصر خواهند رفت و نیز این برنامه از 10 الی 17 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و با حضور در بیمارستان‌ها و عیادت جانبازان ومراسم غبار رویی مزار شهدای انقلاب و شهدای گمنام، ادای احترام به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و امام‌زاده صالح وهمزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در برج میلاد و... از دیگر برنامه‌های خادمان رضوی برشمرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران