مگر دوستان فواد صادقی در چت‌ها و تلفن‌ها چه می‌گویند که نگران شده‌اند؟

مگر دوستان فواد صادقی در چت‌ها و تلفن‌ها چه می‌گویند که نگران شده‌اند؟

خبرگزاری تسنیم: علی غزالی در واکنش به اظهارات اخیر فؤاد صادقی می‌گوید: مگر دوستان آقای فواد صادقی در چت‌ها و تلفن‌ها و مراوداتشان چه چیزهایی مطرح می‌کنند که از نظر امنیتی باید در قبال آنها نگران و مراقب باشند؟

علی غزالی روزنامه‌نگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات اخیر فواد صادقی مشاور رسانه‌ای هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه اینجانب تمایلی برای ورود به چنین نزاع‌هایی ندارم، گفت: به هرحال ایشان نظر خودشان را گفته‌اند اما کاش برای بیان چنین مسائلی، نخست دقت می‌کردند که آقای عمار کلانتری طبق اظهارات آقای صادقی، دارای حکم قطعی بودند و نیازی به پرونده‌سازی اینجانب و امثال من نداشته‌اند ضمن آنکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی با تلاش و فشار افراد خارج از این سیستم، نه تنها توصیه‌پذیر نیستند که سعی می‌کنند با هر‌گونه دخالتی برخورد کنند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد صدور حکم مشاورت رسانه‌ای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای فواد صادقی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم و از دفتر آیت‌الله استعلام کردم، این حکم از سوی دفتر ایشان منتشر نشده و صرفاً به درخواست شخص آقای صادقی و بدون اطلاع دفتر آیت‌الله، در برخی رسانه‌ها منتشر شده است لذا در صورت صحت صدور این حکم، اوج مظلومیت آیت‌الله هاشمی را در میان برخی اطرافیانشان نشان می‌دهد که برخی برای سرازیر کردن هزینه‌های ناشی از فعالیت‌های پیش و پس و حین خود، از وجهه این استوانه نظام و یار دیرین رهبری به نفع منویات شخصی و باندی خود استفاده می‌کنند.

غزالی با اشاره به ادعای فواد صادقی در مورد "نقش وی در پرونده‌سازی و بازداشت صبا آذرپیک" گفت: با توجه به آنکه آقای کلانتری را یک نهاد و خانم آذرپیک را یک نهاد دیگر بازداشت کرده است، ادعای آقای فؤاد صادقی زیر سئوال بردن و متهم کردن همه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی کشور است که ظاهرا بنا به ادعای آقای صادقی، تحت نفوذ اینجانب هستند.

وی گفت: خانم آذرپیک خود در حال حاضر آزاد هستند و می‌توانند مستقلاً در این مورد اعلام نظر کنند.

غزالی با بیان اینکه یک نهاد امنیتی اخیراً شکایت خود از فواد صادقی را در دادگاه 9 شهریور در حضور هیات منصفه پس گرفته است، اضافه کرد: همان نهاد، شکایتش را از اینجانب پس نگرفته است، آن‌هم در شرایطی که موارد اتهامی اینجانب نسبت به آقای صادقی، بسیار کمتر بوده است.

وی درباره توصیه امنیتی مشاور رسانه‌ای هاشمی به دوستان خود برای مراقبت از چت‌ها و تلفن‌هایشان نیز گفت: این جملات خودش سوال و بسیار شبهه‌برانگیز است. مگر دوستان آقای فواد صادقی در چت‌ها و تلفن‌ها و مراوداتشان چه چیزهایی مطرح می‌کنند که از نظر امنیتی باید در قبال آنها نگران و مراقب باشند؟

این روزنامه‌نگار در پایان این سئوال را مطرح کرد که چرا آقای فواد صادقی پس از جدا شدن از سایت تابناک، همواره دیگران را به عنوان مدیران مسئول سایت‌های خود منصوب می‌کند تا آنان به جای وی مسئولیت اقداماتش را متحمل شوند؟ آیا به جز عمار کلانتری که او نیز قربانی اقدامات صادقی شد، از بقیه مدیران مسئول سایت‌های دیگرِ آقای صادقی، خبری هست؟ آنان اینک کجا هستند؟

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon