توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گذر مهارت به نمایش گذاشته شد

توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گذر مهارت به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری تسنیم: توانمندی‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با ایجاد غرفه در نمایشگاه گذر مهارت به معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ‌با برپایی غرفه گذر مهارتی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی در جوار سایت‌های پانزدهمین مسابقات ملی مهارت در محل تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در کنار سایر استان‌های شرکت کننده، توانمندی‌های مهارتی خود رادر کرج به نمایش گذاشت.

نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی با هدف معرفی دستاوردها و فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اجرای آموزش‌های مهارتی کوتاه مدت در مجاورت محل برگزاری مسابقات ملی مهارت با حضور ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای از سراسر کشور، جمعی از حامیان آموزش‌های مهارتی و نیز صنایع مختلف برپا شده است. 

‌اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان نیز با هدف معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های این اداره کل ضمن حضور در این نمایشگاه، ‌فعالیت‌هایی از قبیل صنایع دستی،‌ ‌سوزن‌دوزی، سکه‌دوزی، ‌تابلو فرش و غیره را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon