ظرفیت ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در کردستان وجود دارد


ظرفیت ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در کردستان وجود دارد

خبرگزاری تسنیم: استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید در رویکرد ارتقای آموزش و پرورش به خلاقیت توجه جدی شود، اظهار کرد: ما در سطح استان کردستان این ظرفیت را داریم تا با توجه به هوشمندی و ذکاوت دانش‌آموزان آموزش و پرورشی موفق داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در یکصد و چهلمین نشست شورای آموزش و پرورش  کردستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ادارات آموزش و پرورش امروزه ارتقای کیفیت آموزش و پرورش است.

وی گفت: مجموعه مدیران و کارکنان و فعالان عرصه آموزش و پرورش آمادگی دارند تا در تحقق رویکرد و استراتژی کیفیت آموزش و پرورش که به توسعه علمی و توسعه همه جانبه کشور منجر می‌شود این نهاد را کمک کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تمدن‌های بزرگ را پرسش‌های بزرگ به وجود می‌آورند، تصریح کرد: جامعه زمانی که پرسشگر باشد به دانایی می‌رسد و وقتی که دانایی و پرسشگری هم زمان فعال باشند جامعه خلاقی به وجود خواهد آمد.

وی گفت: نظام آموزش و پرورش ما باید تلاش بیشتری در جهت پرسشگر کردن دانش آموزان و ارتقای خلاقیت و دانایی آنها داشته باشد.

زاهدی به نقش موثر معلمان به عنوان هدایت گران دانش آموزان اشاره کرد و افزود: معلم در کلاس نقش یک مربی فوتبال و بسکتبال را دارد که در تیم حضور دارد و خودش بازی نمی‌کند بلکه افراد تیم را هدایت می‌کند که باید در نظام آموزش و پرورش به این مسئله بیشتر توجه شود.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه باید در رویکرد ارتقای آموزش و پرورش به خلاقیت توجه جدی شود، اظهار کرد: ما در سطح استان کردستان این ظرفیت را داریم تا با توجه به هوشمندی و ذکاوت دانش‌آموزان آموزش و پرورشی موفق داشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon