پروژه تعریض و بهسازی محور قم قنوات بهره‌برداری می‌شود


پروژه تعریض و بهسازی محور قم قنوات بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم از آغاز بهره برداری قطعه اول پروژه تعریض و بهسازی محور قم-قنوات به طول بیش از دو کیلومتر در نیمه دوم شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در پی اتمام جدول گذاری و عملیات آشکار سازی دهانه پل‌های باکسی محور قم-قنوات در قطعه نخست پروژه بهسازی و تعریض محور قم-قنوات، عملیات تکمیلی آسفالت مسیر در حال اجرا است.

عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راههای استان قم اظهار کرد: با توجه به پیشرفت مناسب عملیات تکمیلی آسفالت قطعه نخست مسیر، انشاله فاز اول این پروژه که به طول بیش از دو کیلومتر می باشد (از شماره گذاری تا پس از پلهای زیرگذر آزادراه قم-کاشان) تا در نیمه دوم شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به سرعت مناسب اجرای پروژه با توجه به شرایط این محور و همچنین مسائل مالی افزود: از مشکلات عدیده تعریض راههایی که از دل شهرها و روستاها می گذرد بحث معارضان ملکی و آزادسازی این مسیرها می باشد که در این باره اقدامات هماهنگی انجام شده و هم اینک در بعضی قسمت های مسیر در حال اصلاح، عملیات تخریب و بهسازی موانع ملکی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طول کل مسیر قریب 9 کیلومتری که عرض آن با توجه به ساختارهای جاده موجود متغیر و از 25 متر تا 35 متر است.

مدیر ساخت توسعه راههای استان قم گفت: قریب 7 کیلومتر از مسیر قم-قنوات هم اینک زیر بار ترافیک رفته که انشااله 5/1 کیلومتر تا مبارک آباد نیز بزودی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به حجم عملیات عمرانی انجام شده در این مسیر گفت: امیدواریم زمینه رشد و ارتقاء سطح اجتماعی، اقتصادی این منطقه از استان که از  قطبهای کشاورزی می باشد فراهم شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon