هر تلاشی برای خلع سلاح مقاومت به شکست خواهد انجامید

هر تلاشی برای خلع سلاح مقاومت به شکست خواهد انجامید

خبرگزاری تسنیم: یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی اظهاراتی تأکید کرد که سلاح مقاومت همچنان سینه اشغالگران را نشانه خواهد گرفت و هر تلاشی برای خلع سلاح مقاومت به شکست منجر خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، «جمیل مزهر» امروز سه‌شنبه طی اظهاراتی گفت که مقاومت در غزه یک دگرگونی و تحولی در مفاهیم نظامی و سیاسی ایجاد کرد.

وی گفت که راه مقاومت تنها راه عقب راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین است و عقب‌نشینی رژیم اشغالگر و شکست آن در تحقق اهداف خود نتیجه پایداری ملت فلسطین و عملیات مقاومت و مقابله آن با اشغالگران است.

مزهر اظهار داشت: سلاح مقاومت همچنان سینه اشغالگران را نشانه خواهد رفت و هیچ‌کس نخواهد توانست مقاومت را خلع سلاح نماید و تمامی تلاش‌ها برای خلع سلاح مقاومت به شکست منجر خواهد شد.

وی تأکید کرد که غزه وارد نبرد علیه اشغالگران شد زیرا این نبرد، نبرد ملت فلسطین در هر مکانی بود و خون شهدا بدون شک راه پیروزی آتی را هموار کرد.

این در حالی است که روز گذشته نیز «یائیر لابید» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ضمن تأکید بر خلع سلاح مقاومت در غزه، خواستار حمایت اسرائیل از تشکیلات خودگردان و تلاش برای برگزاری کنفرانس بین المللی درباره غزه شد.

لابید مدعی شد: دستاوردهای نظامی زیادی در غزه محقق کردیم و هم اکنون برای انتقال به سطح دیپلماسی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: برقراری آتش‌بس تنها آغازی برای مرحله آتی است زیرا خلع سلاح نوار غزه تنها معیاری است که به‌موجب آن آتش‌بس طولانی‌مدت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان