پیگیری مطالبات مردم نقطه اشتراک محیط زیست و تسنیم است


پیگیری مطالبات مردم نقطه اشتراک محیط زیست و تسنیم است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: نقطه اشتراک اداره کل محیط زیست استان و خبرگزاری تسنیم، توجه به مطالبات و حقوق مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین محمدی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: رویکرد ما این است که با رسانه ها تعامل و ارتباط ویژه ای داشته باشیم تا از این طریق فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: اعتقاد ما این است که باید از ظرفیت ها و قابلیت های رسانه ای استان استفاده بهتر و بیشتری شود چراکه یکی از کارکردهای مهم رسانه ها فرهنگسازی در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست است.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یک رسالت همگانی است, افزود: برخورداری از محیط زیست سالم و پاک یکی از حقوق اصلی مردم و از ضروریات جامعه محسوب می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: اداره کل محیط زیست استان البرز تمام تلاش و همت خود را برای برخورداری مردم استان از این حق اولیه و اساسی به کار گرفته و پیگیر مطالبات و خواسته های بحق آنان در این حوزه است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: جای خوشحالی دارد که خبرگزاری تسنیم نیز به دنبال پیگیری مطالبات مردم است و این، نقطه اشتراک اداره کل محیط زیست و خبرگزاری تسنیم در استان البرز به شمار می رود.

محمدی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: به طور دائم از اخبار خبرگزاری تسنیم به ویژه در حوزه محیط زیست مطلع می شوم و فعالیت این خبرگزاری را ارزشمند و قابل تقدیر می دانم.

وی با اشاره به رسالت مهم رسانه های استان از جمله تسنیم اظهار کرد: انتظار ما این است که رسانه ها در کنار انجام رسالت اطلاع رسانی، توجه ویژه ای به جنبه های آموزشی در موضوعات مختلف خبری داشته باشند. 

وی اضافه کرد: فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست و ارائه تحلیل هایی که منجر به این فرهنگسازی شود، مساله مهمی است که خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان می توانند در فعالیت های خبری خود مدنظر داشته باشند.

مدیرکل محیط زیست استان البرز در این بازدید به سوالات خبرنگاران تسنیم درباره مسائل مهم زیست محیطی در استان البرز پاسخ داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon