باند بزرگ سارقان مسلح در لرستان متلاشی شد


باند بزرگ سارقان مسلح در لرستان متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند بزرگان سارقان مسلح در استنا لرستان با رشادت های سربازان نیروی انتظامی لرستان دستگیر و از هم متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمد قنبری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی لرستان مبارزه با سارقان مسلح و برقراری امنیت در سطح جامعه است که در این راستا و در یک عملیات موفقیت آمیز موفق به متلاشی کردن یک باند بزرگ سرقت مسلحانه شده ایم.

وی افزود: از اولویت های اساسی در نیروی انتظامی کشف سریع جرائم و  برخورد بامخلین نظم وامنیت واقدام پیش دستانه است.

قنبری افزود: پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته اند و ما شاهد تلاش این عزیزان هستیم بنابراین وظیفه داریم وتا جایی که مقررات اجازه می دهد از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آوریم.

وی از دستگیری سارقان مسلح در یک عملیات موفقیت آمیز خبر داد و گفت: تعدادی از سارقان  را که قصد سرقت مسلحانه داشتند را توانستیم بدون کمترین تلفات با موفقیت دستگیر کنیم که همین امر سبب رضایت مندی شهروندان دورود و خرم آباد شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در اقدام موفقیت آمیز دیگری در کوه های صعب العبورمنطقه بهرام کش، بین کاکاشرف وبدرآباد تعدادی سارق سودجو که دام های یک پیرمرد 70ساله را سرقت کرده بودند دستگیر کردیم.

قنبری در مورد این عملیات گفت: این عملیات با اقدام سریع نیروهای انتظامی منطقه در کمتر از  3 ساعت سارقان را دستگیر و در طی مسیر اموال مسروقه به پیرمرد عشایر و خانواده اش تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon