۵۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد


58 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ۵۸ باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر که بیشتر محموله‌های خود را از جنوب استان بوشهر وارد می‌کردند شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، وحید زرین‌کلاه ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه طرح مشترک مبارزه با مواد مخدر با استانهای جنوبی در حال اجرا است اظهار کرد: در یک عملیات مشترک با پلیس استان هرمزگان باند امروز یک محموله 450 کیلوگرمی تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات دو نفر دستگیر شدن تصریح کرد: مواد مخدر یاد شده در یک دستگاه خودرو پژو درهنگام انتقال از مسیر میناب به بندرعباس دریک عملیات مشترک با هماهنگی وهمکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان بدست آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه تمام نوار ساحلی تحت پوشش ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار دارد گفت: درشش ماه نخست امسال 58 باند عمده تهیه و توزیع مواد مخدر که بیشتر محموله‌های خود را از جنوب استان بوشهر وارد می‌کردند شناسایی و متلاشی شد.

زرین‌کلاه با بیان اینکه از این سوداگران مرگ بیش از 2تن مواد مخدر کشف شد گفت: دو هزار و 23 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهردر165 روز گذشته کشف شده که به نسبت سال گذشته بیش از 200 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر محیط نامناسبی برای سوداگران مرگ دراستان بوشهر فراهم کرده خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهربا تلاش شبانه‌روز هر گونه فرصتی را از سوداگران مرگ گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهربا اشاره به اینکه با تلاش همگانی، اعتیاد از جامعه ریشه‌کن می‌شود تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر با تلاش همگانی نیازمند عزمی ملی است ، چرا که اگر تلاش مردم و مسئولان برای مقابله با این بلای خانمان سوز باشد‌، می‌توان اعتیاد را از جامعه ریشه‌کن کرد.

زرین کلاه فرهنگ سازی و ارتقا سطح اعتقادات دینی را از راه‌های مقابله با مواد مخدر در جامعه دانست و گفت: دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی باید با فراهم کردن محیط آموزشی در آگاه سازی جامعه از عواقب اعتیاد و مواد مخدر تلاش کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon