انهدام پهپاد متجاوز صهیونیستی پیام‌آور آمادگی همه‌جانبه نیروی هوافضای سپاه بود

انهدام پهپاد متجاوز صهیونیستی پیام‌آور آمادگی همه‌جانبه نیروی هوافضای سپاه بود

خبرگزاری تسنیم: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به انهدام پهپاد متجاوز صهیونیستی گفت: اقدام نیروی هوافضای سپاه پیام‌آور عزت و آمادگی همه‌جانبه این نیرو است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع شورای فرماندهان و مسئولین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است تأثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکایی‌ها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند، چراکه دست برتر با ایران است.

وی با اشاره به رسالت کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: رسالت ما پاسداران در دهه چهارم انقلاب سخت‌تر از دهه‌های قبل شده است. ممکن است تهدیدات از لحاظ سخت‌افزاری کمتر شده باشند، ولی از نظر نرم‌افزاری پیچیدگی مسائل بیشتر شده است و علت اصلی آن هم درهم تنیدگی مسائل فرهنگی اقتصادی، سیاسی با امنیت ملی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد پاسداران برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، به شاخصه‌ها، عوامل و مؤلفه‌های جدیدی باید مجهز شوند.

سردار صفوی در تشریح عوامل و شاخصه‌های توانمندساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کسب دانایی و ارتقای علمی در ابعاد مختلف جهت دفاع از امنیت ملی پایدار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و فهم و درک مسائل راهبردی و تغییر و تحولات پیرامونی جمهوری اسلامی ایران مانند مسائل سوریه، لبنان، عراق، غزه و یمن و اینکه قدرت آمریکائی‌ها رو به کاهش می‌رود و دیگر مانند گذشته نمی‌توانند در مسائل منطقه یکه‌تاز باشند، بایستی در اولویت این نهاد انقلابی باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته است، تأثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکایی‌ها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند، چرا که دست برتر با ایران است.

سردار صفوی تقویت مبانی اعتقادی و بصیرت سیاسی با انس بیشتر و معرفت قرآن و معارف اهل‌بیت، خصوصاً تفکر مهدویت و شناخت نسبت به جهان اسلام و آماده سازی تشکیل امت واحده و همچنین حرکت به‌سمت فرهنگ و تمدن نوین اسلامی را از شاخصه‌های لازم و جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: کسب آمادگی‌های رزمی و انگیزه‌های جهادی و اشراف اطلاعاتی نسبت به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای عموم پاسداران یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در عرصه سازندگی کشور و در پروژه‌های کلان که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا می‌شود و در کارهای مرتبط با بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور، سپاه به دولت کمک می‌کند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در راستای کمک به نهضت‌های آزادی‌بخش اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: کمک به نهضت‌های آزادی‌بخش اسلامی که در مقابل رژیم صهیونیستی مشغول جهاد هستند در راستای دفاع عمیق استراتژیک در مقابل تهدیدات احتمالی این رژیم جنایتکار علیه انقلاب اسلامی است و بایستی ادامه یابد.

سردار صفوی با اشاره به پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به متجاوزان، گفت: آمریکایی‌ها علت شکست خود را در صحنه‌های مختلف، به‌خوبی درک می‌کنند و اسرائیلی‌ها می‌دانند هواپیمای بدون سرنشینی که در جهت اهداف خود به خاک جمهوری اسلامی ایران ارسال کردند و نیروی هوافضای سپاه با اقتدار و با اولین موشک آن را منهدم کرد، این اقدام پیام‌آور عزت و آمادگی همه‌جانبه نیروی هوافضای سپاه است که در آینده برای هرگونه تهدیدی، بدون اتلاف وقت با پاسخی کوبنده و قاطع روبه‌رو خواهند بود.

وی اضافه کرد: رهبری انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبر قدرتمند جهان اسلام در مقابل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ایستاده است و صهیونیست‌ها در عرصه‌های مختلفی شکست خورده‌اند و رهبری انقلاب اسلامی فرمانده دفاع از بلاد اسلامی است و آن را یک وظیفه الهی می‌داند.

سردار صفوی با اشاره به سخنان خود در راهپیمایی روز قدس مشهد مقدس، گفت: در روز قدس در مشهد مقدس 2 نکته را پیش‌بینی کردم. نخست آنکه سران رژیم صهیونیستی عقل استراتژیک ندارند و دوم آنکه این جنگ به‌نفع فلسطینی‌ها با پیروزی توأم خواهد بود. دلیل پیروزی فلسطینی‌ها این است که با تمام اعتقادات‌شان جنگیدند و شهدای بسیاری را در این راه دادند و شهادت‌طلبی را، شهیدان ایران اسلامی به آنها آموختند و دفاع مقدس ایران الگویی شد برای مجاهدان فلسطینی که راه آزادی فلسطین از مسیر قرآن و اسلام و جهاد و شهادت می‌گذرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon