بیمه طلائی به معضل طلائی فرهنگیان تبدیل شده است


بیمه طلائی به معضل طلائی فرهنگیان تبدیل شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: بیمه طلائی فرهنگیان به معضل طلائی این قشر زحمت‌کش تبدیل شده و وزارت آموزش و پرورش باید مشکلات فرهنگیان در این حوزه را حل کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری عصر امروز در جلسه دیدار وزیر اموزش و پرورش با مدیران مدارس استان کردستان در سنندج با اشاره به مطالبات مردم کردستان از دولت اظهار کرد: مردم کردستان وزیر آموزش و پرورش را به عنوان سهمیه خود در دولت می‌شناسند و انتظار دارند فانی از حقوق مردم کردستان در جلسات دولت دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه در زمان انتخابات به مردم وعده‌هایی داده می‌شود گفت: عمده رأی مردم کردستان به روحانی در زمان انتخابات به خاطر انتشار بیانیه اقوام و ماده 3 آن بیانیه بود ولی ما از اجرا نشدن ان گلایه‌مند هستیم هرچند که اگر بار دیگر انتخابات انجام شود همان رأی ره مردم کردستان به روحانی خواهند داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان به عملکرد هسته‌های گزینش در آموزش و پرورش استان کردستان اشاره و تصریح کرد: کسانی که در هسته‌های گزینش به کار گرفته می‌شوند باید تنگ نظر و تندخو نباشند و مسئولان باید به این امر توجه کنند.

وی به وضعیت معیشتی معلمان و فرهنگیان و مشکلات این قشر در حوره‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بیمه طلائی فرهنگیان به معضل طلائی این قشر زحمت‌کش تبدیل شده و وزارت آموزش و پرورش باید مشکلات فرهنگیان در این حوزه را حل کند.

بیگلری به سرانه دانش آموزی اختصاص یافته به مدارس در کشور اشاره کرد و  افزود: در نظر گرفتن نرخ سرانه یکسان دانش آموزی برای همه کشور منطقی نیست و این سرانه در مناطق محروم باید بیشتر باشد.

وی به مشکلات مدارس استان کردستان اشاره و خاطر نشان کرد: در اکثر مناطق استان کردستان مدارس در حال تخریب وجود داردو اگر بگوئیم 30 درصد مدارس کردستان در حال تخریب هستند اغراق نکرده‌ایم بنابراین باید وزارت آموزش و پرورش موضوع را به سرعت پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای یک نوبته کردن مدارس در کردستان، کمبود نیروی خدماتی در مدارس و لزوم کاستن از حجم کتاب‌های درسی را موضوعاتی عنوان کرد که باید توسط وزارت آموزش و پرورش پیگیری شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon