جنگ غزه، هفده شهریور انقلاب جهانی اسلام بود

جنگ غزه، هفده شهریور انقلاب جهانی اسلام بود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همچنان که واقعه ۱۷ شهریور پلید بودن رژیم شاه را برای کندذهن‌ترین و دیرباورترین افراد ثابت کرد؛ با جنگ غزه نیز سفاک بودن رژیم‌صهیونیستی و استکبار برای مردم جهان ثابت شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین گردهمایی معاونان روابط عمومی بسیج که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن پنج آذر برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی مردم غزه، گفت: پیروزی بزرگ مقاومت که نمادی از مظلومیت و اقتدار بود یکبار دیگر استحکام اندیشه ها و نظرات امام بزرگوار را روشن کرد.

سردار نقدی بر پیروزی مردم با دست خالی در مقابل مجهزترین قدرت های شیطانی تاکید کرد و اظهار داشت: شاید نسل های گذشته داستان هایی از خیبر و بدر شنیده باشند اما نسل حاضر در این سال ها شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و جانفشانی رزمندگان در دفاع مقدس، پیروزی مردم افغانستان بر ارتش سرخ شوروی، پیروزی های حزب الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین بر رژیم صهیونیستی بوده اند و برای باردیگر به آن هایی که دم از مذاکره و سازش می زدند ثابت شد که وعده الهی قطعا محقق است و تنها راه پیروزی بر مستکبرین و صهیونیست ها مقاومت است.

وی روابط عمومی در بسیج را کاری بسیار سخت دانست و ادامه داد: بسیج یک پدیده منحصر به فرد در دنیاست و نمونه دیگری ندارد، به گونه‌ای که حتی قلم و بیان شیوا و رسای امام راحل برای وصف بسیج، به فرمایش امام خمینی قلم شکسته و زبان الکن می‌شود و امام خامنه‌ای نیز بسیج را حقیقتی شبیه به افسانه‌ها ذکر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دلیل سختی کار در روابط عمومی بسیج را اخلاص دانست و تاکید کرد: بسیج مقام اخلاص است و فقط خدا و رسول و مومنین می‌توانند اخلاص را درک و ضبط کنند، بسیاری از اقداماتی که بسیج انجام می‌دهد قابل بیان نیست و همین کار را برای روابط عمومی بسیج سخت و دشوار کرده است.

وی درباره دیگر دلایل سختی کار روابط عمومی در بسیج تصریح کرد: گستردگی و تنوع اقدامات و فعالیت‌های بسیجیان بسیار زیاد است، همچون خدمات بسیج جامعه پزشکی در نقاط مرزی به مردم، سازندگی جوانان در روستاهای محروم در اقصی نقاط کشور، آمادگی برای برگزاری رزمایش‌ها، اقدامات فرهنگی و علمی بسیجیان در سراسر کشور، ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی که امروز به همت بسیجیان در حال انجام است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج سخن امام راحل را که فرمود «بسیجیان نام و نشان در گمنامی دارند» یادآور شد و افزود: بسیجیان برخلاف کسانی که برای انعکاس فعالیت شان به دنبال دوربین می‌گردند، از دوربین‌ها فراری‌ هستند و بنا به فرموده امام راحل، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی یافته‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در اردوهای بسیج سازندگی شرط می‌گذارند که دوربینی در کار نباشد و می‌گویند کار ما را رسانه‌ای نکنید بیان کرد: این موضوع کار روابط عمومی بسیج را بسیار سخت و طاقت فرسا می‌کند، لذا برای اجرای خوب این ماموریت باید به خدا توکل کرد و برای فعالیت در روابط عمومی بسیج باید بسیجی و از جنس بسیج بود.

سردار نقدی شهیدان آوینی و رهبر را بهترین و بزرگترین الگو برای روابط عمومی بسیج عنوان کرد و خاطرنشان کرد: خیلی‌ها برای تهیه فیلم به جبهه آمدند اما نتوانستند تصویر مناسبی از جهاد در راه خدا تهیه کنند، اما شهید آوینی چون خودش رزمنده و سنگرنشین بود و با رزمنده‌ها زندگی می‌کرد و مانوس بود، توانست با صبر و انتظار صحنه‌های استثنایی را تصویر برداری کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی بسیج نیز باید کاملا از جنس بسیج باشد ابراز داشت: اگر امروز کسی می خواهد از جهاد بسیجیان پیامی را منتشر کند و در این را قدم بردارد باید به این الگوها تأسی کند. روابط عمومی در بسیج باید متواضع، ایثارگر، کم هزینه، در میدان و در وسط کار حضور یابد تا آن پیام را دریافت از صمیم جان دریافت و منعکس کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های امروز جامعه در گرو حرکت کل جامعه به سمت آرمان ها با روحیه ای نشاط آفرین و پرامید است، که توفیق در این راه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها را خود به خود در حرکت عظیم جامعه ذوب نموده و برطرف خواهد کرد.

وی آرمان بزرگ امروز را تحقق تمدن اسلامی دانسته و تصریح کرد: بزرگترین مانع تحقق تمدن اسلامی، استکبار آمریکا وصهیونیست ها هستند بنابراین حرکت برای از بین بردن این مانع جدی ترین جریانی است که باید شکل بگیرد و دنبال شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس را همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند مسئله اول و اصلی جهان اسلام و بالطبع مسئله اصلی روابط عمومی بسیج دانسته و تاکید کرد: جنگ غزه و کشته شدن حدود 500 کودک بی گناه همچون حادثه 17 شهریور در ابعاد جهانی بود چراکه در 17 شهریور پلید بودن رژیم شاه برای کندذهن ترین و دیرباورترین افراد ثابت شد و با جنگ غزه نیز سفاک بودن رژیم صهیونیستی و استکبار برای آنها و مردم جهان ثابت شد و در حقیقت جنگ غزه هفده شهریور انقلاب جهانی اسلام بود.

وی با تاکید بر تعمیق بیداری ها و تقویت انگیزه‌ها برای دفاع از آرمان فلسطین خاطرنشان کرد: همه راهپیمایی هایی که امروز توسط ملت‌ها در پاکستان و یمن و سایر کشورها به سوی پایتخت ها صورت می‌گیرد باید یکپارچه و متحد به سمت قدس شریف هدایت شود چراکه ریشه همه مشکلات منطقه و توطئه‌های تفرقه افکنانه رژیم غاصب صهیونیستی است که با نابودی آن، کشورهای جهان اسلام می توانند برای حل مشکلات شان با یکدیگر گفتگو کنند.

نخستین گردهمایی روابط عمومی بسیج سراسر کشور به مدت سه روز از امروز تا 13 شهریور در تهران با حضور 600 نفر از معاونین و مسئولان روابط عمومی در اقشار تخصصی بسیج، بسیج استان ها و شهرستان ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
triboon