تیم بسکتبال قم با شکست برابر البرز با صعود وداع کرد


تیم بسکتبال قم با شکست برابر البرز با صعود وداع کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال قم در ادامه مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم با شکست برابر البرز از صعود به مرحله دوم بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسابقات بسکتبال نونهالان کشور در قم پایان یافت و در روز چهارم و پایانی این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان تیم بسکتبال قم برابر تیم بسکتبال استان البرز مغلوب شد.

مسابقات بسکتبال رده‌های سنی پایه کشور در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار می‌شود و بسکتبالیست‌های نونهال قم در چهارمین بازی به مصاف تیم بسکتبال استان البرز رفتند و در حالی که برای صعود به کسب پیروزی نیاز داشتند مغلوب این تیم شدند.

در این مسابقه، تیم بسکتبال قم کار ساده‌ای در پیش نداشت و هر دو تیم برای کسب پیروزی تا آخرین ثانیه‌های کوار‌تر چهارم مسابقه با هم رقابتی میلی متری داشتند اما بخت و اقبال روی خوش به نماینده قم نشان نداد و صعود، سهم استان البرز شد.

این در حالی است که تیم بسکتبال قم در بازی قبل با نتیجه 84 بر 82 موفق به شکست قزوین شده بود و در بازی نخست خود 95 بر 67 همدان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز 95 بر 67 مرکزی را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب تیم بسکتبال نونهالان قم با قرار گرفتن در رده دوم جدول 5 تیمی این مسابقات با وجود بهره وری از امتیاز میزبانی نتوانست به مرحله نهایی صعود کند.

نیما نبی گل، علی ولایی، متین اشراقی، پویا حاجی خانی، محمد مهرعلی‌پور، مجتبی عبدالحی، پوریا قاسمی، مهدی کرمانی، محمد میرحبیبی و مهدی گائینی بازیکنان تیم بسکتبال قم را در این رقابت‌ها تشکیلدادند در حالی که سعید روحانی به عنوان مربی و مهدی نجاتی به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور داشتند.

تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم نیز چندی قبل با صدرنشینی در گروه خود، بالا‌تر از سایر رقبا به دور نهایی مسابقات بسکتبال جوانان کشور صعود کرده بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon