۲۸ تن کود شیمیایی و کنسانتره در شهرستان سروآباد توزیع شد


28 تن کود شیمیایی و کنسانتره در شهرستان سروآباد توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان تعاون روستایی شهرستان سروآباد گفت: تا پایان مردادماه ۲۸ تُن کود شیمیایی و ۲۸۸ تُن سبوس و کنسانتره در بین باغداران و کشاورزان شهرستان سروآباد توزیع شده است.‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، هوشمند ضیایی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سرواباد اظهار کرد: در مقطع زمانی حاضر نان به عنوان یکی از پایه‎های اساسی چرخه غذایی به ویژه در بین روستانشینان مطرح است، از همین رو توزیع آرد در بین 90 درصد از جمعیت شهرستان سروآباد که روستانشین هستند، در دستور کار سازمان تعاونی روستایی شهرستان سروآباد قرار دارد.

وی گفت: در طول 5 ماه گذشته تعداد 48 هزار و 650 کیسه آرد به صورت خام پز در بین خبازی‌های روستایی شهرستان سروآباد توزیع شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی سروآباد میزان توزیع نفت سفید را یادآور شد و تصریح کرد: از ابتدای سال 93 تا پایان مرداد ماه، 4 میلیون و 140 هزار لیتر نفت سفید به قیمت دولتی هر لیتر 1000 ریال در بین روستاهای تابعه سروآباد بر اساس کوپن توزیع شده است.

وی با بیان اینکه سوخت رسانی به 87 روستای تحت پوشش این تعاونی تا پایان سال همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: توزیع نفت سفید در بین روستانشینان تا زمان گازرسانی کامل به این روستاها انجام می شود.

ضیایی افزود: 330 هزار و پانصد لیتر بنزین و گازوئیل در بخش حمل و نقل نیز در جایگاه سوخت اورامان توزیع شده است.

وی با اشاره به میزان گندم خریداری شده از کشاورزان، تصریح کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از 32 تن گندم تضمینی از کشاورزان شهرستان سروآباد خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی سروآباد به میزان توزیع کود شیمیایی در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان مردادماه 28 تن کود شیمیایی و 288 تن سبوس و کنسانتره در بین باغداران و کشاورزان شهرستان سروآباد توزیع شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon