جدیدترین دردسر مدیرعامل پرسپولیس؛ والیبالیست‌ها ۴۸ ساعت به رحیمی فرصت دادند

جدیدترین دردسر مدیرعامل پرسپولیس؛ والیبالیست‌ها 48 ساعت به رحیمی فرصت دادند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید ظرف ۴۸ ساعت آینده مبلغ ۳۳۴ میلیون تومان را به والیبالیست‌های سابق این باشگاه پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که در چند ماه گذشته بحث شکایت کشتی‌گیران پیشین پرسپولیس از این باشگاه مطرح شد و حتی کار به توقیف اموال باشگاه پرسپولیس رسید، حالا تیم والیبال پیشین پرسپولیس هم برای دریافت طلب 8 ساله خود پا پیش گذاشته است. 

امروز جلسه‌ای بین نماینده تام‌الاختیار والیبالیست‌های سابق پرسپولیس که همان نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران است با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. طبق ادعای سرپرست سابق تیم والیبال پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در تاریخ 85/10/30 باشگاه پرسپولیس را ملزم به پرداخت 334 میلیون تومان به تیم والیبال خود کرده است. 

همچنین با توجه به تاییدیه مدیر کل وقت دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، معاون وقت سازمان تربیت بدنی و همچنین علی‌آبادی رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و البته تایید دو مدیرعامل سابق پرسپولیس یعنی محمدحسن انصاری‌فرد و محمد رویانیان این مبلغ باید به والیبالیست‌ها پرداخت شود. در نامه‌ای در تاریخ 92/7/10 خطاب به مهدی تاج که آن زمان نایب رئیس فدراسیون فوتبال بوده قرار بر این شده که در همان سال از محل درآمد تبلیغاتی و حق پخش تلویزیونی باشگاه پرسپولیس این مبلغ به والیبالیست‌ها پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده است. 

این موضوع در هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس مطرح شد که فقط مبلغ 10 میلیون تومان از سوی رحیمی به والیبالیست‌ها پرداخت شد. پس از این نماینده حقوقی والیبالیست‌ها اظهارنامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و این باشگاه موظف است تا 48 ساعت آینده نسبت به پرداخت 334 میلیون تومان طلب والیبالیست‌ها اقدام کند. اگر این مبلغ در زمان معین پرداخت نشود نماینده تام‌الاختیار والیبالیست‌ها به غیر از اصل خواسته خود می‌تواند کلیه خسارت‌های تعویق پرداخت مبلغ را هم دریافت کند که ممکن است به غیر از 334 میلیون 500 میلیون دیگر هم به این مبلغ اضافه شود. 

نماینده تام‌الاختیار والیبالیست‌های پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده تا هرگونه صلح و سازش در این خصوص انجام شود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon