جزئیات نزاع عوامل شهرداری منطقه ۹ با کارکنان پارکینگ تیموری

جزئیات نزاع عوامل شهرداری منطقه 9 با کارکنان پارکینگ تیموری

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات نزاع امروز میان عوامل شهرداری منطقه ۹ تهران و کارکنان پارکینگ تیموری را تشریح کرد.

سرهنگ محسن خانچرلی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم،در تشریح جزئیات درگیری تعدادی از عوامل شهرداری منطقه 9 اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان پارکینگ تیموری، اقدام به ساخت و ساز در داخل محدوده این پارکینگ کرده بودند، عوامل شهرداری منطقه 9 برای جلوگیری از ساخت و ساز در محدوده مذکور، به پارکینگ تیموری مراجعه می‌کنند که با ممانعت تعدادی از افراد حاضر در صحنه، این اقدام، منجر به درگیری میان مالک و افراد همراه وی با عوامل شهرداری می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به فاصله نزدیک پارکینگ تیموری با ساختمان شهرداری منطقه 9 افزود: در جریان این درگیری ماموران کلانتری مهرآباد به دنبال تماس‌های مردمی و گزارش نزاع، در صحنه حاضر شدند و 8 نفر از افرادی که در این درگیری حضور داشتند را به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: در جریان این درگیری 4 تن از عوامل شهرداری به صورت سطحی مجروح و 2 نفر نیز از طرف دیگر این منازعه دچار جراحت شدند که در اظهارات برخی از افراد عنوان شده است، مجروحیت یکی از این افراد در پی اقدام به خود زنی، رخ داده است.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و ثبت اظهارات طرفین این منازعه، پرونده‌ای با عنوان «نزاع دسته جمعی» تشکیل شد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon