خبرنگاران تسنیم فارس در وقف جمعی ساخت بیمارستان سرطان استان سهیم شدند


خبرنگاران تسنیم فارس در وقف جمعی ساخت بیمارستان سرطان استان سهیم شدند

خبرگزاری تسنیم: خبرنگاران تسنیم شیراز به مناسبت روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) ، با اهدای کارت‌های هدیه روز خبرنگار ، در ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور سهیم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فارس، خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در استان فارس امروز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارت های هدیه روز خبرنگار را که از ارگان های مختلف به آنان هدیه شده بود به طرح وقف جمعی برای ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور اهدا کردند.

احمد رضازاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از این اقدام ویژه و نیکوکارانه، آن را انگیزه ای برای فراخواندن دیگران به پیوستن به این طرح دانست و اظهار کرد: بزرگ منشی کار شما نقش بسزایی در توسعه فرهنگ نیکوکاری بر جای خواهد گذاشت.

دبیر ستاد وقف مشارکتی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور نیز با بیان اینکه مردم فارس همواره نگاه ویژه ای به امور خیر داشته و به این عنوان در کشور برجسته شده اند، اظهار کرد: این فرهنگ از منش والای مردم استان فارس و شهر شیراز بوده و حتی اقشار ضعیف این استان نیز در آن سهیم می شوند.

شیرازی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر تاثیر سبک زندگی در سلامت مردم، افزود: با توجه به رشد فزاینده آمار مبتلایان به بیماری سرطان که ناشی از بی توجهی به سبک زندگی سالم است، هزینه های بسیاری به کشور تحمیل می شود که لزوم ساخت مراکزی از قبیل این بیمارستان را برای آینده ضروری می سازد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند به واسطه این کار نیک خبرنگاران خبرگزاری تسنیم، لذت قلبی ویژه ای به آنان ارزانی کرده و  برکات آن در زندگی اجتماعی آنان ایجاد خواهد شد.

دبیر ستاد وقف مشارکتی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور گفت: با اقدام نیک خبرگزاری تسنیم، امروز وظیفه ما خواهد بود که به عنوان پیام رسان کار خداپسندانه شما عمل کرده و آن را منتشر کنیم که بی شک امور خیریه هرچقدر گسترده تر شوند، لذت بخش تر نیز می شوند.

مدیر خبرگزاری تسنیم نیز هدف همکاران خود از این اقدام نیکو را ارج نهادن به سنت وقف، به ویژه شکل جدید آن یعنی وقف جمعی عنوان کرده و گفت: این سنت نیکو در دین مبین اسلام نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته و خبرنگاران خبرگزاری تسنیم علی رغم درآمد اندکی که دارند، ارج گذاری به این فرهنگ را بر امور مادی مقدم دانسته اند.

رستم روانبخش افزود: از سویی دیگر با توجه به ویژگی مطالبه گری خبرنگاران که همواره در پی تحقق رفع دغدغه های مردم هستند، این اقدام نمود گویای نگاه ویژه خبرنگاران خبرگزاری تسنیم به این رسالت، بدون توقع دریافت هدیه از سوی سازمان ها و ارگان ها است.

وی این اقدام را تعریف جدیدی از دغدغه خبرنگاری در خبرگزاری تسنیم دانست و افزود: با راه اندازی طرح وقف جمعی، سنت وقف به شکل نوینی در میان همه اقشار جامعه نهادینه شده و اینکه وقف، مختص به متمولین نبوده و هر کمک کوچکی در تحقق هدف نهایی موثر است.

وی افزود: شرافت و اصالت خبرنگاری در کنار همه مخاطرات و دشواری های این حرفه و همچنین کرامت انسانی خبرنگار، انگیزه ای برای این اقدام خبرنگاران خبرگزاری تسنیم بوده است.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon