از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری می کنیم/ تغییرات در فدراسیون باید از طریق مجمع باشد

از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها جلوگیری می کنیم/ تغییرات در فدراسیون باید از طریق مجمع باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت که در حال حاضر دوربین‌های تلویزیونی به صورت غیرقانونی در ورزشگاه‌ها به پوشش تصویری مسابقات لیگ برتر می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در پایان بازدید از تمرین تیم فوتبال المپیک در پاسخ به سوالی درباره حق پخش تلویزیونی گفت: در حال حاضر ورود دوربین‌ها به ورزشگاه غیرقانونی است و بعد از رایزنی‌های انجام شده و بحثی که شورای امنیت ملی داشت وزیر ورزش و جوانان به عنوان حَکم انتخاب شده تا این موضوع را حل کند.

وی با بیان اینکه گفته شده باید بحث حق پخش در بودجه صدا و سیما بیاید خاطرنشان کرد: من خبر ندارم که آیا بودجه صدا و سیما توسط دولت تامین می‌شود یا نه اما ما نمی‌خواهیم از بودجه دولتی استفاده کنیم و می‌خواهیم حق پخش مسابقات فوتبال را مطابق با رقم واقعی دریافت کنیم. هنوز صدا و سیما پیشنهاد 160 میلیاردی ما را قبول نکرده و بر رقم خودش اصرار دارد. 

کفاشیان تاکید کرد: اگر این مشکل برطرف نشود ما از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال تغییرات از سوی وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این باره اطلاع ندارم ولی هر تغییری بخواهد صورت بگیرد باید از جانب مجمع باشد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon