زیکو سرمربی اف سی گوای هند شد


زیکو سرمربی اف سی گوای هند شد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فصل گذشته الغرافه قطر سرمربیگری اف سی گوای هند را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زیکو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی ژاپن و عراق که اخیراً هدایت الغرافه قطر را بر عهده داشت با امضای قراردادی چهار ماهه سرمربی تیم اف سی گوا در سوپرلیگ هند شد.

این مربی 61 ساله که سامورایی آبی را به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رساند پیش از این تیم‌های باشگاهی فنرباغچه ترکیه، زسکا مسکو روسیه و بنیادکار ازبکستان را در لیگ‌های داخلی به قهرمانی رسانده است.

براساس این گزارش، انتظار می‌رود زیکو کار خود را با تیم اف سی گوا از اواخر ماه جاری آغاز کند.

باشگاه اف سی گوا شب گذشته (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد: باشگاه اف سی گوا مفتخر است اعلام کند اسطوره فوتبال برزیل یعنی آرتور آنتونس کویمبرا ملقب به زیکو پذیرفته تا سرمربیگری تیم ما را در سوپر لیگ هندوستان بر عهده بگیرد. زیکو امروز (سه‌شنبه) در شهر ریودو ژانیرو رسماً‌ قرارداد خود را به امضا رساند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مالکان باشگاه هم از این بابت خیلی خوشحال هستند و به زیکو خوشامدگویی می‌گویند. آنها گفتند که این اتفاق لحظه‌ای پرافتخار برای ما به شمار می‌رود و از اینکه اسطوره‌ای همچون زیکو پذیرفت تا هدایت تیم اف سی گوا را بر عهده بگیرد، افتخار می‌کنیم.

پیش از این هم الساندرو دل‌پیرو که پس از جدایی از یوونتوس به لیگ فوتبال استرالیا قدم گذاشت و دو سال برای تیم اف سی سیدنی در این کشور توپ زد پس از توافق با سران باشگاه مطرح دهلی دیاموندز تصمیم گرفت برای یک سال با پیراهن این تیم هندی در میادین فوتبال حضور پیدا کند.

به تازگی هم یکی از سهامداران باشگاه چنای در سوپرلیگ فوتبال هند ادعا کرد، مدیربرنامه‌های رونالدینیو، ستاره پیشین بارسلونا مذاکراتی را با نمایندگان این باشگاه آغاز کرده است.

رابرت پیرس، هافبک پیشین تیم فوتبال آرسنال که در ماه اکتبر  41 ساله می‌شود نیز پیش از این اعلام کرده قصد دارد دوران حرفه‌ای خود را در سوپر لیگ هند از سر بگیرد. این در حالی است که او از سه سال گذشته پس از جدایی از استون‌ویلا تاکنون برای هیچ تیمی بازی نکرده است.

پیرس نام تیمی را که قرار است برای آن بازی کند، فاش نکرده ولی اگر این اتفاق عملی شود او در لیگی به میدان خواهد رفت که بازیکنان اسپانیایی همچون لوئیز گارسیا و خوان کاپدویا در آن مشغول به بازی هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon