سرپرست و هیئت رئیسه دانشگاه تهران درگذشت کاتوزیان را تسلیت گفتند

سرپرست و هیئت رئیسه دانشگاه تهران درگذشت کاتوزیان را تسلیت گفتند

خبرگزاری تسنیم: محمود نیلی احمدآبادی و هیئت رئیسه دانشگاه تهران با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران و استاد دانشگاه تهران را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمود نیلی احمدآبادی و هیئت رئیسه دانشگاه تهران با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران و استاد دانشگاه تهران را تسلیت گفتند.

در پیام نیلی احمدآبادی آمده است:

" باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی پدر علم حقوق ایران، دانشمند والا مقام و استاد فرزانه روانشاد دکتر ناصر کاتوزیان جامعه علمی و حقوقدانان کشور بویژه خانواده بزرگ دانشگاه تهران را به سوگ نشاند. دلبستگی و تعلق خاطر آن استاد گرانمایه به پرورش علمی و اخلاقی جوانان این مرز و بوم وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سخت کوشی، آزادگی و عزّت نفس او را نه تنها به مثابه یک استاد فرهیخته بلکه به عنوان اسطوره‌ای بی‌بدیل در عرصه علم حقوق جاودانه ساخت. بی‌تردید التیام فقدان جانسوز این دانشمند وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده گرانقدر ایشان و جامعه علمی کشور به ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران، رحمت و مغفرت جاودان را برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند منّان مسالت نموده و امیدوارم دانشجویان و رهپویانش پرچم افتخارات وی را بر افراشته نگاه دارند."

همچنین در پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه به مناسبت درگذشت ناصرکاتوزیان پدر علم حقوق ایران آمده است:

" هوالباقی
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد و چهره ماندگار دانشگاه جناب آقای دکتر ناصر کاتوزیان موجب تأثر و تألم عمیق هیئت رئیسه دانشگاه گردید. آن مرحوم، سال‌های متمادی عمر خود را در تعلیم و پرورش دانشجویان، استادان و صاحب نظران حقوقی کشور سپری و با عشق و اخلاص، خدمات ارزشمندی را در حوزه حقوق به میهن اسلامی ارائه نمود، وی یکی از پرکارترین و با سابقه‌ترین استادان حقوق بود که تا واپسین روزهای عمر پر برکت خود به تدریس و تحقیق مشغول بود هیئت رئیسه دانشگاه درگذشت این استاد گران‌قدر را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه علمی به ویژه خانواده بزرگ دانشگاهیان تهران تسلیت عرض نموده ، رحمت و مغفرت جاودان برای آن فقید سعید و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایند"

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon