کفاشیان: هنوز زمان آمدن کی‌روش مشخص نیست/ عزیزی خادم سعه صدر داشته باشد


کفاشیان: هنوز زمان آمدن کی‌روش مشخص نیست/ عزیزی خادم سعه صدر داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از زمان آمدن کارلوس کی‌روش به ایران ابراز بی‌اطلاعی کرد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با رد این موضوع که قرار است کارلوس کی‌روش شنبه آینده به ایران بیاید اظهار داشت: هنوز زمان آمدن کارلوس کی‌روش به ایران مشخص نیست. ما هنوز ای‌میل پیشنهاد خود را برای او نفرستاده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال "چه‌زمانی این کار را انجام خواهید داد؟" گفت: فعلاً عجله‌ای نداریم. شما هم کمی صبور باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کفاشیان همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اینکه آیت‌اللهی گفته کفاشیان یک سال پیش با فرکی مذاکراتی داشته است، خاطرنشان کرد: این بحث مربوط به یک سال قبل و پیش از جام جهانی است و یک مطلب قدیمی بوده که آن را پیش کشیده‌اند.

وی درباره بحث پیشنهاد پنج گزینه به‌عنوان دستیاران کی‌روش هم تأکید کرد: این بحثی بوده که در هیئت رئیسه مطرح شده و در حد پیشنهاد بوده است. نظر خود ما این است که کی‌روش دستیارانش را پیشنهاد دهد و بعد ما در فدراسیون در مورد انتخاب آنها نظر بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه هیچ گزینه دیگری غیر از کی‌روش در حال حاضر برای هدایت تیم ملی مطرح نیست، در واکنش به اظهارات وزیر ورزش که گفته است گزینه‌های بهتری برای این پست در نقاط مختلف جهان وجود دارند، اظهار داشت: اکنون بحثی در مورد این مسائل نداریم. چهار پنج ماه بیشتر تا جام ملت‌ها باقی نمانده است. ما در دوره گذشته هم افشین قطبی را با وجود راه نیافتن تیمش به جام جهانی تا جام ملت‌ها نگه داشتیم. بهتراست شما هم صبور باشید. امیدواریم با آمدن کی‌روش تیم ملی به‌خوبی برای حضور در جام ملت‌ها  آماده شود.

وی در خصوص اینکه عزیزی خادم نام پنج مربی پیشنهادی هیئت رئیسه را اعلام کرده است گفت:‌ بهتر است آقای عزیزی خادم کمی سعه صدر داشته باشد.

کفاشیان همچنین درباره وضعیت تیم امید برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون عنوان کرد: تیم ما نسبت به دوره قبلی جوان‌تر شده و تمام بازیکنان زیر 23 سال هستند و بازیکنان بزرگسالی به این تیم نیاورده‌ایم. بیشتر آنها نیز در لیگ برتر بازی می‌کنند و بسیار توانمند هستند. معتقدم اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند می‌توانند نتیجه هم بگیرند.

وی با بیان "از وینگادا خواستیم تا تیم را برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده کند" افزود: هدف اصلی ما حضور در مسابقات المپیک 2016 است اما مسابقات آسیایی نیز می‌تواند ارزیابی خوبی برای تیم امید باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین بار دیگر به بحث تمدید قرارداد کی‌روش اشاره و عنوان کرد: امیدواریم در این خصوص اتفاقات خوبی رخ دهد. ما قرارداد را برای کی‌روش ای‌میل خواهیم کرد که متن آن همان توافقات قبلی است و براساس صحبت‌هایی که کرده‌ایم متن را تنظیم کرده‌ایم. قرار است متن قرارداد را برای او بفرستیم تا اگر راضی بود قرارداد نهایی را تنظیم کنیم.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون لیوان در دست خودش است یا وزیر ورزش هم به فدراسیون فوتبال مشاوره‌ای می‌دهد، گفت: لیوان به‌صورت کامل دست ماست اما اگر وزیر ورزش هم بخواهد مشاوره‌ای بدهد استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon