دولت حل مشکلات حاشیه شهر مشهد را مدنظر قرار دهد

دولت حل مشکلات حاشیه شهر مشهد را مدنظر قرار دهد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت حل مشکلات حاشیه شهر مشهد را مد نظر قرار دهد گفت: هیئت دولت باید اتمام پروژه‌های عمرانی مصوب از دولت گذشته را مورد اهتمام قرار دهد.

امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: هیئت دولت رسیدگی به وضعیت زائران مشهد مقدس را درستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: از انتظارات مجمع نمایندگان خراسان رضوی در آستانه سفر هیئت دولت به مشهد مقدس رسیدگی به وضعیت و ساماندهی مشکلات این کلان شهر است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در رابطه با حاشیه نشینی مسائل مختلفی قابل طرح است، گفت: به‌طور قطع در این رابطه با هیئت دولت صحبت می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه اولویت‌های قابل طرح با هیئت دولت در رابطه با خراسان رضوی مسائل متعددی است، گفت: رسیدگی به آب شرب مشهد، حاشیه نشینی، تامین زیر ساخت‌های راههای استان از جمله اولویت‌های مطرح با هیئت دولت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مسئولان دولتی به اتمام پروژه‌های عمرانی همچون بزرگراه حرم تا حرم شد و خاطرنشان کرد: هیئت دولت راه اندازی هرچه سریع‌تر قطار برقی تهران – مشهد، توسعه ترمینال پایانه مسافربری خراسان رضوی و فرودگاه شهر مشهد را مورد توجه قراردهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon