ایراندوست: نبود بازیکنان مصدوم تأثیری بر کار ملوان ندارد


ایراندوست: نبود بازیکنان مصدوم تأثیری بر کار ملوان ندارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: نبود بازیکنان مصدوم تاثیری بر کار ملوان نمی‌گذارد و ما تلاش می‌کنیم که بر اساس برنامه‌های خود پیش رویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نصرت ایراندوست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحال هستم که بار دیگر به اصفهان آمده‌ام و در جمع خبرنگاران اصفهان هستم؛ سپاهان تیم باسابقه‌ای به شمار می‌رود و در سال‌های دور و زمانی که بازی می‌کردم، خاطرات خوبی از اصفهان و این تیم داشتم و امیدوار هستم که بازی به گونه‌ای باشد که هواداران از آن لذت ببرند.

وی درباره نقاط ضعف تیمش افزود: به طور قطع در صدد هستیم که نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملوان در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به 6 مصدوم تیم، ملوان از سپاهان شکست می‌خورد یا خیر، بیان کرد: هر تیمی متشکل از 35 بازیکن بوده که تمام عوامل باشگاه در فکر آن هستند که 35 بازیکن خوب را جذب کنند تا لیگ و جام حذفی را به خوبی به پایان برسانیم و به طور قطع تعداد مصدومان ما تأثیر چندانی بر بازی ندارد.

وی درباره نبود زارع نیز گفت: نبود زارع تأثیرات خودش را دارد اما یک بازیکن جوان داریم که زیر دست او بزرگ شده و می‌تواند جایگزین خوبی برای او باشد.

ایراندوست پیرامون هدف‌گذاری تیمش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: من برای خودم برنامه یک ساله داشته و کاری به مالکان ندارم و بر اساس آن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنم تا جایگاه خوبی برای ملوان کسب کنم و امیدوار هستم که هواداران ما جایگاه مد نظر را بپذیرند.

وی بیان کرد: در نقل و انتقالات دوست داشتیم که برخی بازیکنان بمانند اما مشکلات مالی باشگاه، نگرانی‌هایی را در دل آنها به وجود آورد که سبب شد برخی بازیکنان از تیم جدا شوند.

سرمربی تیم ملوان خاطرنشان کرد: خوشحال هستم کسانی که در حال حاضر در تیم هستند، شهادت می‌دهند که مالکان باشگاه به قول خود عمل کرده‌اند و ما کمبودهایی را داشتیم اما در روزهای آینده و در نیم‌فصل کمبودها جبران می‌شود.

وی درباره شرایط فنی این بازی گفت: قبل از سپاهان، ملوان بزرگ‌ترین تیم شهرستانی بود و مطمئن باشید که از نظر فنی بازی خوبی در پیش‌رو داریم؛ هر تیمی در شهر خود حمله کرده و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کند.

ایراندوست در پایان با اشاره به برنامه‌های مالکان باشگاه ملوان افزود: من در مالکان دیدم که می‌خواهند تیم را به گونه‌ای ببندند که سال دیگر تیم را برای بازی‌های آسیایی روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon