کرانچار: هدف اصلی سپاهان، پیروزی مقابل ملوان است


کرانچار: هدف اصلی سپاهان، پیروزی مقابل ملوان است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: هدف اصلی سپاهان، پیروزی مقابل ملوان است و تلاش می‌کنیم که در این بازی، سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه هدف اصلی تیم ما در حال حاضر، کسب پیروزی مقابل ملوان است، اظهار کرد: ما در این بازی به میدان می‌رویم تا با برداشتن گام‌های بلند، به دنبال کسب نتیجه باشیم.

وی افزود: اگرچه به دلیل مشکلاتی که تیم ملی امید و جوانان برای ما به وجود آورد، سه بازیکن خود را در اختیار نداریم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم، هرچند که حضور حمودی، رحمان احمدی، شهاب گردان و جواهیر سوکای در این بازی به دلیل مصدومیت هنوز مشخص نیست.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه حضور همزمان 5 بازیکن جوان سپاهان در ترکیب تیم، از کیفیت بازی ما مقابل ذوب‌آهن اصفهان کاست، تصریح کرد: خوشحالم که با بازگشت هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده که محرومیت او کاهش پیدا کرده، تیم ما تقویت می‌شود و می‌توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به مصدومیت شهاب گردان و رحمان احمدی بیان کرد: هنوز جلسه پایانی تمرین خود قبل از این بازی را انجام نداده‌ایم و تصمیم‌گیری در این باره، امشب صورت می‌گیرد، هرچند که در صورت تداوم مصدومیت گردان و احمدی، امینی برای سپاهان بازی می‌کند.

کرانچار افزود: همچنین اگر احسان حاج‌صفی در تمرین عصر امروز ما شرکت کند، باید با او صحبت کنیم که ببینیم در 17 روز گذشته شرایط این بازیکن چگونه بوده و آیا می‌تواند برای ما به میدان برود یا خیر.

وی با بیان اینکه بازیکنان خط حمله سپاهان در حال حاضر به هماهنگی مد نظر کادر فنی رسیده‌اند، اظهار کرد: در بازی فردا محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا برای تیم بازی می‌کنند اما شرایط سوکای هنوز مشخص نیست و در صورت غیبت او، بازیکن دیگری به میدان می‌رود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه محرم نویدکیا از دیدار با صبا به طور کامل بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توان از محرم و رسول نویدکیا به طور همزمان استفاده کرد اما در صورتی که نیاز باشد، از آنها بر اساس نیاز تیم، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon