نتایج گسترش فولاد راضی کننده نیست/ کیفیت بازی‌هایمان بهتر از رقباست

نتایج گسترش فولاد راضی کننده نیست/ کیفیت بازی‌هایمان بهتر از رقباست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: با وجود اینکه کیفیت بازی‌هایمان بهتر از رقبایمان است برایمان راضی کننده نیست و باید نتایج‌مان نیز بهتر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران درگذشت پدر فرهاد کوچک‌زاده را تسلیت گفت. 

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا با توجه به نتایج ضعیف تیمش از عملکرد بازیکنانش در زمین مسابقه رضایت دارد، اظهار کرد: ما هر وقت بازی را واگذار کردیم به همراه کادر فنی دیگر بازی‌های لیگ برتر را دیدیم و به این نتیجه رسیدیم که کیفیت تیم ما پایین‌تر از دیگر تیم‌ها نیست چون اگر چنین بود از لحاظ روحی و روانی با مشکل برخورد می‌کردیم. 

تارتار افزود: در مقابل تیم استقلال طبق آمار بهتر از این تیم بودیم ولی سطح تجربه در زمین مسابقه نقش‌آفرینی کرد و استقلال توانست برتری خود را نشان دهد. خوشبختانه کیفیت بازی‌هایمان هفته به هفته بهتر می‌شود ولی با این وجود برای ما راضی کننده نیست و باید طوری بازی کنیم که نتایج لازم را هم کسب کنیم. 

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: فردا در زمین خودمان میزبان هستیم و سعی می‌کنیم با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌مان را بهبود بخشیم. چون از وضعیت فعلی‌مان در جدول رده‌بندی رراضی نیستیم و معتقدیم جایگاه واقعی ما نباید اینجا باشد و به جایگاهی بهتر از رتبه سال گذشته فکر می‌کنیم و فردا باید با تمام انرژی به مصاف نفت تهران برویم. 

تارتار تصریح کرد: ما سال گذشته یک بازیساز در تیم‌مان داشتیم که ساموئل نریمان‌جهان بود و این بازیکن را از دست دادیم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. با وجود انتقادی که شما خبرنگاران نسبت به خط هافبک ما دارید ما هافبک‌های خوبی جذب کردیم ولی این نفرات در حال حاضر از لحاظ بدنی آماده نیستند. همچنین باید توجه کنیم که هافبک‌های خوب و تاثیرگذار در فوتبال ما کم شده است و همانند گذشته نیست.

وی تاکید کرد: در بازی فردا برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم و اگر بتوانیم پیروز این دیدار باشیم ارزش این برد برایمان بیش از 3 امتیاز است و می‌توانیم بالاتر از همین تیم نفت قرار بگیریم. 

تارتار با اشاره به مصاحبه مدیرعامل باشگاه گفت: مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌اش گفته است که اگر مهاجمانمان در هفته‌های آینده نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند مهاجم دیگری جذب می‌کنیم. من با مدیرعامل در ارتباط هستم و مطمئن هستم همین مهاجمان می‌توانند امسال سال خوبی را پشت سر بگذارند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon