رقابت ۱۲۲ واحد فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در همدان


رقابت 122 واحد فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در همدان

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از رقابت ۱۲۲ واحد فعال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین الماسی در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اظهار کرد: در این نمایشگاه 122 واحد فعال کشور در یک فضای رقابتی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، دانمارک، کره، مالزی، چین و غیره و از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، تبریز، یزد، اراک و غیره حضور یافتند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان تصریح کرد: از 122 واحد شرکت کننده در نمایشگاه 80 واحد در رابطه با صنعت ساختمان، 42 واحد صنعت گرمایشی، سرمایشی، راهسازی و عمران از امروز تا 16 شهریور رقابت می‌کنند.


وی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشوری بعد از این نمایشگاه خبر داد و افزود: بهمن‌ماه برای اولین بار نمایشگاه صنایع تبدیلی به صورت کشوری در استان برگزار می‌شود.

الماسی تصریح کرد: با همکاری مسئولان ارشد استانی زمین 20 هکتاری در اختیاز شرکت نمایشگاهی قرار گرفته و در هفته آینده کلنگ زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: فضای جدید نمایشگاه سال آینده راه‌انداز می‌شود که فضای مناسبی برای رقابت شرکت‌ها و توسعه اقتصادی استان است.

رئیس سازمان مهندسی ساختمان استان همدان نمایشگاه صنعت ساختمان را گامی موثر در راستای ارتقا دانش فنی و کیفیت ساخت و ساز دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها باعث بروز رسانی دانش فنی در صنعت ساختمان شده و مهندسین ساختمان با علوم جدید از طریق این نمایشگاه آشنا می‌شوند.

امیر متین فر گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در نخستین گام شناسایی فنون جدید را در پی دارد که باعث انتقال علوم، فنون و تجارت‌های مختلف می‌شود.

وی مسکن را بعد از خوراک و پوشاک را از امکانات اصلی مردم برشمرد و عنوان کرد: استفاده از وسایل استاندارد باعث افزایش عمر متوسط ساختمان‌ها می‌شود.

رئیس سازمان مهندسی ساختمان استان همدان با اشاره به اینکه عمر متوسط ساختمان‌ها در کشور کمتر از عمر جهانی است افزود:این امر به دلیل اسنفاده از مصالح نادرست است که نیاز به استاندارد سازی دارد.

وی تصریح کرد: برای توسعه صنعت ساختمان باید علاوه بر وضع مقررات علمی با استفاده از فناوری‌های نوین، نظارت بر سیستم ساختمان‌سازی را مد نظر قرار داد.

متین فر گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در همدان نمونه بارز از علوم و فنون در زمینه ساختمان است و با وجود مهندسان توانمند باید به سمت احداث ساختمان‌های مهندسی ساز باشیم.

وی به رکود اقتصادی مسکن اشاره و عنوان  کرد: با اره‌اندازی صندوق زمین و تدبیر دولت تدبیر و امید باید این رکود بدون تورم را از بین برد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon