خردجمعی را بر رفتارهای خودسرانه ترجیح می‌دهم


خردجمعی را بر رفتارهای خودسرانه ترجیح می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: معتقدم رفتار فردی و یا سلیقه ای نمی تواند شورای شهر را به نقطه موفقیت برساند بلکه با پرهیز از این قضیه باید به خرد جمعی احترام گذاشت.

ذکی الله خوشبخت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل بعد از عهده داری مسئولیت ریاست شورا اظهار کرد: از امروز وظیفه سنگینی بر دوش بنده گذاشته شده که سعی می کنم در مسئولیت یک ساله خود شورا را به معنای واقعی مدیریت کرده و از رفتارهای سلیقه ای و انفرادی و یا برخی وابستگی ها به غیر از وابستگی به نظرات مردم پرهیز کرده و دوری کنم.

وی تصریح کرد: بنده معتقدم شورا باید شورایی و بر محوریت خرد جمعی و نظر اعضای این مجموعه به پیش برود که ضروری است در این زمینه در دوره جدید فعالیت شورا با نگاه عقلانی و منطقی تر بر تعامل تاکید کرده و جلوی برخی رفتارهای نابخردانه گرفته شود.

رئیس شورای شهر اردبیل فعالیت شورا را در یک سال گذشته رو به جلو اما در ظرفیت بالاتر برای ارتقای فعالیت ها و برنامه ها برشمرد و افزود: سعی می کنیم منظم و منسجم تر از وضعیت کنونی در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی عمل کنیم و با نظارت بیشتر در تلاش هستیم تا زمینه برای حرکت ها و فعالیت ها منسجم تر و منطبق بر خواسته و مطالبات مردم فراهم آید.

خوشبخت در پاسخ به این سوال که با شهرداری در تعامل خواهد بود یا تقابل، گفت: به هیچ وجه تقابل در دستور کار ما نیست چرا که معتقدیم به تعامل سازنده با شهرداری و دیگر مدیران اجرایی شهری و شهرستانی می توان کارها را رو به جلو حرکت داد که البته در کنار تعامل از گفتن عیب ها و نقص ها امتناع نمی کنیم و در تلاش هستیم تا عیب و نقص های گذشته برطرف شده و حتی جبران شود.

وی بیان کرد: یک سال مسئولیت همچون برگ و باد می گذرد اما آن چه به عنوان یادگاری و نام نیک از ما باقی می ماند کارهای زیربنایی و بسیار کارآمدی است که در عرصه همراهی و تعامل با شورا و شهرداری و عقلانیت و همراه با دوراندیشی به انجام می رسد که محوریت کار در این زمینه بها دادن به برنامه ریزی درست و اصولی و حرکت های تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon