مجرمان تحت تعقیب استان کرمان امان‌نامه می‌گیرند


مجرمان تحت تعقیب استان کرمان امان‌نامه می‌گیرند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از اقداماتی که در راستای امنیت پایدار استان انجام شده، اعطای امان‌نامه به مجرمان و متخلفان تحت تعقیب و متواری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام علی توکلی در آئین معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان ریگان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای شورای تامین استان ایجاد امنیت پایدار در استان است.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی انجام شده و سران طوایف در جنوب استان همکاری‌های خوبی را با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی داشته‌اند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: یکی از اقداماتی که در راستای امنیت پایدار استان به کار بردیم، اعطای امان‌نامه به مجرمان و متخلفان تحت تعقیب و متواری است.

حجت‌الاسلام توکلی گفت: کسانی که جرائمی مرتکب شدند، اما متواری هستند و هنوز به دست قانون نیفتاده‌اند، می‌توانند در شرایطی که شاکی خصوصی نداشته باشند و رضایت بگیرند، با مراجعه به دادگستری‌ها تقاضای امان‌نامه کنند.

وی با بیان اینکه ما هم در یک فرصت زمانی مشخص امان‌نامه را بعد از بررسی به آن‌ها داده و نسبت به گذشته آن‌ها اغماض می‌شود، اظهار کرد: این افراد بعد از دریافت امان‌نامه مثل یک شهروند معمولی در شهر خود و در خانواده خود زندگی می‌کنند که این از اقدامات مهم ایجاد امنیت پایدار در سطح استان کرمان است.

در این آئین از خدمات حمید کریمی رئیس حوزه قضایی سابق شهرستان ریگان تجلیل و قربان شاهینی به عنوان رئیس جدید دادگستری ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon