اسکوچیچ:باید پیکان را ببریم تا مدعی بمانیم/در بازی قبلی دروازه برای ما کوچک بود!

اسکوچیچ:باید پیکان را ببریم تا مدعی بمانیم/در بازی قبلی دروازه برای ما کوچک بود!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش برای اینکه در جمع مدعیان باقی بماند باید سه امتیاز دیدار با پیکان را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیج در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم پیکان و فولاد خوزستان اظهارداشت: امیدوارم در مسابقه فردا (جمعه) مقابل پیکان بازی را به خوبی شروع کنیم و سه امتیاز این دیدار را بگیریم. اگر می‌خواهیم در جمع مدعیان و در رقابت قهرمانی باقی بمانیم باید پیکان را شکست دهیم. امیدوارم بازیکنان همانطور که گفتم این بازی را جدی بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا از تیم پیکان شناختی دارد یا نه گفت: مانند هر بازی دیگری نقاط ضعف و قوت حریف‌مان را آنالیز کردیم و شناخت‌مان از پیکان کافی است. برای بازی فردا آمادگی کامل را داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت مصدومان تیمش عنوان کرد: آسیب‌دیدگی بختیار رحمانی که کاملاً مشخص است. علاوه بر رحمانی آرش افشین نیز آمادگی صددرصدش را برای حضور در میدان کسب نکرده است.

اسکوچیچ در مورد اینکه تیمش در دو بازی گذشته پیروز نشده است، تصریح کرد: ما پنج بازی اخیر خود را به هیچ حریفی واگذار نکرده‌ایم. البته در دو بازی گذشته دو مساوی کسب کردیم که این چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. امیدوارم فردا پیروز شویم و سه امتیاز بازی را به مردم خوزستان هدیه بدهیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که نگران نیست نخستین گل این فصل پیکان به تیمش زده شود، یادآور شد: ما همواره به هر دیدار به چشم یک چالش جدید نگاه می‌کنیم و کاری به نتایج گذشته تیم‌ها نداریم. برای بازی فردا هم آمادگی کامل را داریم.

سرمربی فولاد درباره اینکه تیمش همانند دوران گذشته همچنان در زدن پنالتی مشکل دارد، تصری کرد: در زدن ضربه پنالتی بازیکنی که آمادگی کامل روحی و روانی داشته باشد موفق می‌شود. ما به گذشته فولاد کاری نداریم و قطعاً روی این نقص خود کار خواهیم کرد اما به شوخی می‌گویم شاید در بازی قبلی دروازه برای ما کوچک بود!

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon