قلعه‌نویی: نفت قدرت تاکتیکی‌اش را به ما دیکته کرد/ شانس آوردیم که پیروز شدیم

قلعه‌نویی: نفت قدرت تاکتیکی‌اش را به ما دیکته کرد/ شانس آوردیم که پیروز شدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان خوش‌شانس بودیم که پیروز شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوزستان، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال که با برتری 2 بر صفر آبی‌پوشان به اتمام رسید، اظهار داشت: ابتدا از همه مسجدسلیمانی تشکر می‌کنم. آنها نشان دادند که چرا همواره جزو اولین‌ها در ایران هستند. تماشاگران با فرهنگ و مسئولان شهر مسجد سلیمان شایستگی‌های خود را نشان دادند. همچنین درگذشت کاتوزیان پدر علم حقوق ایران را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: در نیمه نخست بازی متعادلی انجام شد و ما تقریباً بازی را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم آنطور که می‌بایست ایجاد موقعیت کنیم و در نهایت با حرفه‌ای‌گری به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:‌ در نیمه دوم همه چیز در اختیار نفت مسجد‌سلیمان بود و آنها حتی می‌توانستند برنده بازی باشند. واقعیت را باید گفت تیمی که مجید باقری‌نیا استاد من ساخته است به خوبی خلق موقعیت کرد و می‌توانست از این موقعیت‌ها استفاده کند و حتی شایستگی برد در این بازی را داشت.

قلعه‌نویی تأکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی سخت را ببریم. هر دو تیم مردانه جنگیدند و ما شانس آوردیم که ضربه پنالتی نفت مسجد سلیمان گل نشد. اگر آن پنالتی گل می‌شد این احتمال وجود داشت که حتی نفت با پیروزی زمین را ترک کند.

وی در خصوص مشکلات تیم نفت مسجد سلیمان و اینکه برخی تفاوت سرمربی این تیم با دیگر مربیان را مانند موتور گازی و زانتیا می‌دانند، گفت: من در این مسائل دخالتی نمی‌کنم اما از نظر فنی باید بگویم بازیکنان نفت مسجد سلیمان جوان و از آینده‌داران فوتبال ما هستند. تیم نفت در تبریز هم بازی بسیار خوبی را انجام داد و فکر می‌کنم با این شرایط مطرح کردن بحث موتور گازی و زانتیا درست نباشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: وارد مسائل داخلی باشگاه نفت نمی‌شوم و مشکلات مالی این  را هم نمی‌دانم اما نفت مسجدسلیمان با باقری‌نیا بسیار خوب بازی می‌کند.

قلعه‌نویی درباره شرایط فنی تیمش عنوان کرد: تیمی داریم که از نظر فنی و اخلاقی بسیار خوب است و به واقع یک تیم هستیم. امیدوارم بازیکنانی هم که در اختیار نداریم بزودی برسند تا مجبور نشویم که قاضی را اینقدر جابجا کنیم و هر روز پست او را تغییر دهیم. قاضی در دیدارهای گذشته یک روز در نوک حمله، یک روز در سمت چپ و یک روز در خط دفاع بازی کرده است. با رسیدن مصدومان و همچنین بازگشت یعقوب کریمی تیم ما کامل‌تر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نفت مسجدسلیمان توانست قدرت تاکتیکی‌اش را به استقلالی‌ها دیکته کند، افزود: مربی نیستم که وقتی حریفم بهتر بوده آن را نگویم. در طول بازی چندین بار فریاد زدم که بازیکنانم جلو بکشند اما نفت مسجدسلیمان قدرت تاکتیکی‌اش را به ما دیکته کرد. آنها توپ را بهتر از ما در اختیار داشتند و می‌توانستند به گل برسند. البته ما هم بازی را بسته بودیم و خوب بازی کردیم اما نکته پررنگ این بازی دیکته شدن قدرت تاکتیکی نفت مسجدسلیمان بود که ما را به عقب برده بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تا فردا می‌توانند از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان شادی کنند و پس از آن باید به فکر بازی با نفت تهران باشند، گفت: ما اکنون یکسری مشکلات داریم و بازیکنان مصدوم و همچنین بازیکنان ملی در اختیارمان نیستند. اگر آنها را در اختیار داشته باشیم زیباتر از این هم بازی خواهیم کرد.

وی درباره شناختش از نفت مسجد سلیمان یادآور شد: ما روی استفاده از عمق دفاع این تیم کار کرده بودیم. اکنون که بازی تمام شده صحبت از نقاط ضعف حریف درست نیست اما ما با برنامه‌ریزی و نفوذ به عمق دفاع نفت به دو گل رسیدیم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: من از برخورد هواداران مسجد سلیمان تشکر کردم. ورزشگاه این شهر از بسیاری نقاط کشور بهتر است و ای کاش این بازی یک ساعت دیرتر آغاز می‌شد تا کیفیت بهتری داشته باشد. نور ورزشگاه 1200 تا 1300 لوکس است که از استاندارد AFC هم بیشتر است. با این ورزشگاه خوب و مردم خوبی که این شهر دارد، میزبانی خوبی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: زمین ورزشگاه مسجد سلیمان هم کیفیت بسیار خوبی دارد و امیدواریم فرودگاه این شهر هر چه زودتر آماده شود تا هم تیم‌ها بتوانند مستقیم به این شهر بیایند و هم مردم در تردد مشکلی نداشته باشند. باز هم می‌گویم که مردم با فرهنگ مسجدسلیمان همیشه جزو اولین‌ها هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برای نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم با فوتبالی که بازی می‌کند در لیگ برتر باقی بماند.

قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگاری که خواهان مشاوره دادن این مربی برای جذب بازیکنان بهتر در نفت مسجدسلیمان بود، تصریح کرد: من مردم خوزستان و مسجد سلیمان را دوست دارم و پیش از این به مناطقی چون لالی سفر کرده‌ام. سرمربی تیم نفت، مربی بزرگی است که استاد خود من بوده و معتقدم اگر بستر فراهم باشد، این تیم در آرامش موفق خواهد شد.

وی افزود: البته حق دخالت در مسائل مالی باشگاه نفت را ندارم اما فکر می‌کنم اگر مشکلات مالی نباشد این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت. نفت بازیکنان خوبی چون سلیمان‌فلاح و درویشی را دارد که حتی زمانی که درویشی در لیگ یک بود ما پیگیر جذب این بازیکن بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نفت مسجدسلیمان در دفاع چپ و راست شرایط خوبی دارد و از هافبک دفاعی عالی هم برخوردار است. معتقدم این تیم می‌تواند به روزهای اوج خود برسد و تیمی خوبی را در آینده شاهد باشیم. ضمن آنکه فکر کنم امروز دو بازیکن مدافع نفت به دلیل محرومیت در بازی حضور نداشتند که همین مسئله در عملکرد این تیم تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon