قاضی: من و علی کریمی بی‌جهت حرف نمی‌زنیم/ می‌خواهم بهترین دوران فوتبالی‌ام را پشت سر بگذارم

قاضی: من و علی کریمی بی‌جهت حرف نمی‌زنیم/ می‌خواهم بهترین دوران فوتبالی‌ام را پشت سر بگذارم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امسال سعی می‌کنم بهترین دوران فوتبالی‌ام را پشت سر بگذارم و برای تیمم از جان مایه می‌گذارم.

محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان، گلی که به ثمر رساند و ... صحبت‌ کرد.

* تسنیم: در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان صحبت کن.

حریف نیاز به امتیاز داشت و آمده بود 3 امتیاز بازی را بگیرد و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود. از طرفی گرمای هوا خیلی اذیت‌مان می‌کرد ولی با تلاش همه بازیکنان موفق شدیم 3 امتیاز بیرون از خانه را کسب کنیم.

* تسنیم: آنها در برخی از دقایق حملات زیادی به سمت دروازه استقلال داشتند. 

نفت مقابل ما فوتبال خیلی خوبی بازی کرد و حیف است که جایگاه آنها پایین جدول باشد. نمی‌دانم با این بازی چرا در انتهای جدول قرار دارند.

* تسنیم: ورزشگاه محل بازی استاندارد بود؟

من نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظر کنم. تنها می‌توانم بگویم که هواداران نفت مسجد سلیمان به خوبی و پر شور تیم‌شان را تشویق کردند اما دقایق آخر بازی علیه تیم‌شان شعار سر دادند که به اعتقاد من باید از تیم‌شان حمایت کنند. این هواداران پس از پایان بازی مرا تشویق کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

* تسنیم: چه شد که دقایق آخر به عنوان دفاع وسط بازی کردی؟

با توجه به شرایط بازی امیر قلعه‌نویی از من خواست که دفاع آخر بازی کنم. هر جا که قلعه‌نویی بخواهد بازی می‌کنم. سال گذشته با وجود اینکه در پست غیرتخصصی‌ام بازی می‌کردم اما برای تیم از جان مایه گذاشتم. خوشحالم دقایقی که دفاع وسط بازی کردم توپی رد نشد و تیم گل نخورد.

*تسنیم: با گل تو و سجاد شهبارزاده تعداد 3 گله‌های استقلال به 3 نفر رسید. فکر می‌کنی رقابت آقای گلی بین استقلالی‌ها باشد؟

تیم ما شرایط ایده‌آلی دارد و امیدوارم همه گونه حمایتی انجام شود تا به این روندمان ادامه دهیم.

*تسنیم: امسال شرایط بهتری به نسبت سال قبل داری یا اعتقاد داری همان محمد قاضی سال گذشته هستی؟

سعی می‌کنم بهترین دوران فوتبالی‌ام را پشت سر بگذارم و برای تیمم از جان مایه می‌گذارم.تلاش می‌کنم بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم که این امر مستلزم این است که در استقلال بازی‌های خوبی انجام دهم.

*تسنیم:چرا تصمیم گرفتی شادی گلت را با امیر قلعه‌نویی تقسیم کنی؟

من به سمت نیمکت و امیر قلعه‌نویی رفتم تا شادی‌ام را با آنها تقسیم کنم. می‌دیدم که همه روی نیمکت چقدر نگران بازی هستند. امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم خیلی زحمت می‌کشد و با رفتن به سمت آنها خواستم شادی‌ام را تقسیم کنم.

* تسنیم: برخی‌ها اعتقاد دارند استقلال هنوز با تیم‌های قوی بازی نکرده و با قرعه خوب تاکنون در صدر جدول قرار گرفته است. نظرت چیست؟

آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند، ببینند که می‌توانند مقابل همین ‌تیم‌هایی که پیروز شدیم، نتیجه بگیرند یا نه. اتفاقا بازی با این تیم‌ها خیلی سخت است.

* تسنیم: داستان شکایتت از سعید شیرینی سرپرست پیشین پرسپولیس به کجا رسید؟

نماینده تام الاختیار من با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه داشت و مدارک لازم را تحویل او داد. قرار است روز شنبه یا یکشنبه جلسه دیگری با حضور نماینده سرپرست پیشین این تیم برگزار شود چون این آقا مدارک غیر واقعی تحویل باشگاه داده است.

* تسنیم: این مسائل در حالی بوجود آمده که برخی از بازیکنان از جمله قاسم دهنوی هم درباره رسید جعلی صحبت کرده‌اند...

مطمئنا من و امثال بازیکنانی مثل علی کریمی بی جهت حرف نمی‌زنیم. همانطور که همه دیدند در مورد سند ماشین‌هایی که به بازیکنان داده شد، مشکلاتی بوجود آمد. بار دیگر می‌گویم تکلیف 380 میلیون تومانی که به باشگاه داده شده باید مشخص شود. مشخص نیست این چک کجا رفته چون به دست من که نرسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon