تحریم‌های جدید آمریکا مذاکرات هسته‌ای را با شکست مواجه می‌سازد


تحریم‌های جدید آمریکا مذاکرات هسته‌ای را با شکست مواجه می‌سازد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ماهنشان با اشاره به گذشت ۱۰ ماه از توافقات هسته‌ای ژنو گفت: تحریم جدید آمریکا علیه ایران، مذاکرات هسته‌ای را با شکست مواجه می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماهنشان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور ضمن هشدار به غرب در مورد وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار کرد: شکست مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به نفع آمریکا نیست.

وی یازده سپتامبر را بهانه‌ای برای حاکم کردن نظریه خاورمیانه جدید و بزرگ بر مبنای سیاست آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا با اجرای نقشه شوم یازده سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلوی نیویورک خواست هیتلریسم را در جهان ترویج کند.

امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: آمریکای جنایتکار با انفجار برج‌های دوقلو خواست زمینه را برای لشگرکشی به عراق و افغانستان فراهم کند.

وی با اشاره به حمایت دولت آمریکا از اقدامات وحشیانه گروهک تروریستی داعش در منطقه خاورمیانه خاطر نشان کرد: امروزه داعش بلای جان آمریکا شده است.

حجت‌الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: دولت آمریکا میلی به تاسیس حکومت شیعی در عراق ندارد و به همین دلیل از تروریست‌های منطقه به ویژه داعش حمایت می‌کند ولی خوشبختانه تا به امروز به هیچ یک از اهداف پلید خود نائل نشده است.

زندگی امام رضا(ع) زمینه ساز آشنایی مردم با حکومت ولایی بود

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: زندگی سیاسی و اجتماعی امام رضا(ع) زمینه ساز آشنایی مردم با حکومت ولایی بود.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه ولایت از آن امام رضا (ع) بود، تصریح کرد: امام رضا(ع) به دلیل خدشه دار نشدن ولایت هیچ حکمی مبنی بر ولی شدن امضا نکرد هر چند ولایت حقیقی ازآن وی بود.

وی ابراز کرد: ولایت عهدی امام رضا(ع) زمینه را برای مناظرات علمی، عقیدتی با برخی از دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان به وجود آورد.

حجت‌الاسلام زاهدی پور فرارسیدن 17 شهریور ماه سال 57، سالروز شهادت جمعی از مردم ایران به دست ماموران ستم شاهی پهلوی را گرامی داشت.

حوزه علمیه خواهران و برادران ماهنشان راه اندازی می‌شوند

وی از راه اندازی حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: امیدواریم مردم و مسئولان با کمک‌های مالی و معنوی خود سبب افتتاح مراکز فرهنگی، آموزشی و دینی در شهرستان ماهنشان شوند.

امام جمعه ماهنشان بر حمایت جدی دفتر امام جمعه ماهنشان از راه اندازی حوزه علمیه زینب کبری(س) خواهران و امام صادق(ع) برادران شهرستان ماهنشان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان و مردم زمینه رشد و ترقی دینی و فرهنگی در شهرستان ماهنشان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon