نیمکت نشینی حسن‌زاده و عدم استقبال تماشاگران


نیمکت نشینی حسن‌زاده و عدم استقبال تماشاگران

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن تهران امروز در دیداری از هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال در ورزشگاه تختی قم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در حالی که دیدار خارج از خانه صبا برابر حریف تهرانی تا دقایقی آغاز می‌شود، حاشیه‌های این بازی از این قرار است:

* ورزشگاه تختی تهران خالی از تماشاگر است و به نظر می‌رسد برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به صورت همزمان به این مسابقه، سبب شده علاقمندان به فوتبال در شرق تهران علاقه‌ای به حضور در ورزشگاه تختی نداشته باشند البته گفته می‌شود یک دستگاه اتوبوس، تعدادی از هواداران صبای قم را به ورزشگاه تختی می‌آورد که البته هنوز خبری از آن‌ها نیست.

*حضور احمد حسن‌زاده روی نیمکت صبای قم قابل توجه است البته گفته می‌شود وی با مصدومیتی روبروست و کادر فنی صبا ترجیح داده‌اند وی روی نیمکت صبا باشد و تنها در صورت لزوم به عنوان بازیکن جانشین از او در ترکیب تیمشان استفاده کنند

*روی نیمکت راه آهن، امیر عابد‌زاده، مهرداد محمدی، محمد ستاری، بهادر عبدی، امین منوچهری، میلاد ابطحی و مجتبی شیری حضور دارند که در این بین، نیمکت نشینی بهادر عبدی و امین منوچهری در نوع خود جالب است.

*علاوه بر احمد حسن‌زاده، مارکو اوره لیو آیوبل، محمد بزچلو، امید قربانی، حمید کاظمی، میلاد فراهانی و قاسم گرامی روی نیمکت صبای قم حضور دارند که احتمال حضور مارکو، حسن‌زاده و حمید کاظمی در جریان بازی برای صبا بیشتر از سایرین است.

*آمبونو آچیله مهاجم کامرونی صبا امروز برای نخستین بار در ترکیب اولیه تیم فوتبال صبا قرار می‌گیرد ضمن اینکه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد پیروز قربانی در فهرست 18 نفره حاضر نیست و حمید کاظمی هم برای نخستین بار در فهرست 18 نفره صبا حضور دارد.

* دو تیم در حال گرم کردن برای ورود به زمین هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon