زندگی امام رضا(ع) به درستی برای جوانان تبیین شود


زندگی امام رضا(ع) به درستی برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ رضوی در بین نسل جوان امری ضروری بوده و باید زندگی امام رضا(ع) را به درستی برای جوانان تبیین کرد.

سرهنگ محسن گلشنزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: گسترش فرهنگ رضوی‎ عامل مصونیت از هجمه‌ های دشمنان اسلام است.

وی افزود: ترویج و گسترش فرهنگ رضوی در سطح کشور و جهان وظیفه همگانی است و استفاده از ابزار های هنری یکی از راه هایی که می تواند فرهنگ غنی رضوی را در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان گسترش دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح اله استان مرکزی با اشاره به سیره امام رضا(ع) گفت: ترویج و گسترش فرهنگ رضوی ضامن عزت و شرف ملت ایران است.

گلشن زاده تصریح کرد: فرهنگ رضوی به دنبال ایجاد همبستگی، فرهنگ و اتحاد بین آیین‌های مختلف است، با توجه به این که فرهنگ رضوی به سایر ادیان نیز احترام می‌گذارد، زیرا که فرهنگ رضوی فرهنگ تحکیم دین اسلام است.

وی افزود: فرهنگ رضوی سبب نزدیکی قلوب بین عموم جامعه می‌شود و ما باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کرده و قدردان باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح اله استان مرکزی با اشاره به اشاعه فرهنگ رضوی گفت: اشاعه فرهنگ رضوی از ضروری ترین فعالیت ها در جامعه است که همگان باید نسبت به این امر تلاش کنند.

وی افزود: عنایات و توجهات حضرت رضا (ع) همواره شامل حال مردم کشور بوده و زیارت این امام مهربان مانند زیارت خانه خدا دارای ثواب و اجر اخروی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح اله استان مرکزی با اشاره به ابعاد زندگی امام رضا(ع) گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ارائه سبک زندگی از منظر قرآن،اهل بیت و بویژه امام رضا (ع) است، زندگی علی بن موسی الرضا (ع) دارای ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دینی، اخلاقی و عبادی بوده که برای تمامی آحاد مردم الگو و درس است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon