مجوز ۲ شهرک صنعتی خصوصی در استان سمنان صادر شد


مجوز 2 شهرک صنعتی خصوصی در استان سمنان صادر شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از صدور مجوز شهرک صنعتی خصوصی برای شهرک های صنعتی فجر و جنت آباد خبر داد و گفت: این دو شهرک زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان بود و مجوز شهرک صنعتی خصوصی برای هر دو شهرک صادرشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ،به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، محمدرضا صادقی با بیان اینکه مدیریت راهبری دو شهرک صنعتی فجر و جنت آباد به مرور به خود سرمایه گذاران داخل شهرک های صنعتی واگذار می شود اظهار کرد: برای تأمین زیر ساخت های این دو شهرک پس از واگذاری از منابع اعتبارات دولتی استفاده می شود.

وی با اشاره به لزوم انتقال واحدهای آلاینده و صنایع مزاحم به داخل شهرک های صنعتی افزود: در نشست های متعددی که با شهردار و شورای اسلامی شهر سرخه و گرمسار صورت گرفت مقرر شد که برای این واحدهای صنعتی، فضایی در داخل شهرک ها تعیین کرده تا در صورت موافقت مسئولان ذیربط شرایط برای استقرار این واحدها  فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان سمنان با تأکید بر اینکه اگر این واحدهای صنعتی مجوز تولید دریافت کنند زمین ها با تعرفه صنعتی به آنها واگذار می شود گفت: در صورتی که این واحدها برای دریافت مجوز تولید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اقدام کنند؛ امکان واگذاری زمین با تعرفه های صنعتی و ارزان تر از حالت معمول دبه این واحدها وجود دارد.

صادقی با اشاره به اینکه از سال 92 تاکنون 53 پروژه زیربنایی در استان سمنان افتتاح شده است گفت: پروژه های افتتاح شده در زمینه تأمین آب، روشنایی، معابر، زیرساخت ها و تکمیل ماشین های آتش نشانی و دیگر زیرساخت های لازم در این زمینه است که با هزینه ای بالغ بر 90 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: از این میزان هزینه حدود هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی های استان سمنان، 10 میلیارد ریال از منابع ملی و بقیه این اعتبارات نیز از محل تأمین منابع داخلی شهرک های صنعتی استان تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان سمنان تاکید کرد: تا کنون 33 پروژه از این مجموعه به بهره برداری رسیده است و یک پروژه شبکه داخلی در شهرک صنعتی ایوانکی به صورت نمادین و به نمایندگی از سایر پروژه های شهرستان گرمسار افتتاح شد.

صادقی با اشاره به راه اندازی مجدد ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی سمنان گفت: با پیگیری های مستمر و مکاتبات و جلسات متعدد با خسروی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و انجمن مدیران صنایع و حضور در اتاق بازرگانی از دو هفته پیش دوباره ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی سمنان به صورت 24 ساعته راه اندازی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon