وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خودش عمل نمی‌کند

وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خودش عمل نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از اینکه وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خودش در مورد احداث بزرگراه مرند- جلفا عمل نمی‌کند گفت: در شش ماهه امسال ۶۹ نفر در این جاده بر اثر تصادف کشته و زخمی شده‌اند.

محمد حسن‌نژاد امروز در حاشیه بازدید معاون تلفیق بودجه و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های راه و شهرسازی شهستان‌های مرند و جلفا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مرند با انتقاد از اینکه وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خودش در مورد تسریع در اجرای احداث بزرگراه‌های مرند - جلفا و مرند - ایواوغلی عمل نمی‌کند، اظهار کرد: شهرستان مرند با قرار گرفتن در مسیر ترانزیت اروپا و آسیا و همجوار بودن با منطقه آزادارس در جذب گردشگران داخلی و خارجی نقش مهمی دارد.

وی افزود: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مدیر کل وقت قرار بر این شده بود که 65 کیلومتر به بزرگراه‌های  استان در شهرستان مرند در محورهای مرند - حلفا و مرند - بازرگان تا هفته دولت شاهد افتتاح و تردد در این محورها به صورت دو بانده باشیم ولی متاسفانه به عللی این امر مهم و ضروری اتفاق نیفاد.

حسن‌نژاد افزود: مرند و جلفا از نظر رونق اقصاد و مرزی بودن منطقه هم در جذب گردشگران و توسعه رونق اقتصادی می‌تواند نقش مهمی را ایفا ء کند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 4 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در راه‌اندازی محور بزرگراه مرند - جلفا با موافقت وزیر راه و شهرسازی خر داد و گفت: متاسفانه این اعتبار تا به امروز محقق نشده است.

حسن‌نژاد خواستار تسریع در راه‌اندازی این طرح مهم و حیاتی شد و افزود: متاسفانه در طول 6 ماهه امسال بیش از 30 مورد تصادف در این محورها رخ داده و 29 نفر از هموطنانمان جان خود را ازدست داده و 40نیز به شدت زخمی مجروح و داغدار شدن خانواده هستیم .

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon