لیگ فوتسال بانوان در اردبیل برگزار شود


لیگ فوتسال بانوان در اردبیل برگزار شود

خبرگزاری تسنیم: داور اردبیلی بازی های فوتسال بانوان کشور گفت: سطح استعداد داوران بانوی اردبیل بسیار بالا ست که برای تقویت آن باید لیگ مستمر فوتسال بانوان در اردبیل برگزار شود.

اعظم شکاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: مسابقات لیگ جوانان کشور 17 تا 25 شهریور ماه برگزار می شود که در این رقابت ها به عنوان داور اصلی قضاوت می کنم.

وی افزود: بعد از گذراندن چند دوره آزمایشی داوری و برگزاری آزمون برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شدم که داوری در این مسابقات از جایگاه بالایی برخوردار است.

بانوی داور اردبیلی تصریح کرد: داوری را به صورت حرفه ای از سال 90 شروع کردم و هم اکنون دارای مدرک درجه 2 داوری هستم.

شکاری گفت: در بیش از 100 مسابقه استانی و کشوری قضاوت کردم و دوست دارم در سطوح بالای مسابقات لیگ کشور قضاوت کنم.

وی سطح استعداد داوران بانوی اردبیل را بسیار بالا دانست و بیان کرد: نبود لیگ مسمتر بانوان و کمبود مسابقات قضاوت را برای بانوان اردبیل با مشکل مواجه کرده است.

داور اردبیلی اظهار کرد: در صورت ارتقای مصوب لیگ استان به افزایش مسابقات استانی سطح استعداد داوران اردبیل به مراتب افزایش می یاد.

شکاری در کنار داوری دارای تحصیلات عالی دانشگاهی بوده و دانشجوی دکترای ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی است که یکی از داوران با دانش و با سطح علمی بالای کشور است که در مسابقات کشوری قضاوت می کند.

وی که متولد سال 1367 است در کنار داوری سال های قبل فوتبال را نیز به صورت حرفه ای دنبال کرده و عضو تیم شهرداری و ذوب آهن اردبیل بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon