قیمت‌های بورس برای خرید جذاب شدند

قیمت‌های بورس برای خرید جذاب شدند

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شرایط فعلی فرصت خوبی برای خرید سهام و سرمایه گذاری با دید بلندمدت در بورس است.

داود کریمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت کنونی بورس گفت: در شرایط کنونی مولفه های بازار سرمایه خوب است و قیمتها به حد جذابی رسیده اند، ضمن این که پی بی ای بازار نیز با رسیدن به حدود عدد 5، یک پله از محدوده تاریخی خود پایین‌تر آمده است.
این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که مولفه های تاثیرگذار در رونق بورس در شرایط کنونی از وضعیت مناسبی برخوردارند تصریح کرد: به عنوان نمونه دلار یکی از مولفه های تاثیرگذار بر سودآوری شرکتهای بورسی است که در حال حاضر از تعادل برخوردار است. همچنین عزم دولت برای خروج از رکود غیرتورمی نیز قابل توجه است.
وی اضافه کرد: موضوعاتی مانند کاهش نرخ سود بانکی، افزایش نرخ برخی کالاها و تاثیر آن بر سودآوری شرکتها و حرکت رو به جلوی سیاست خارجی و نیز شرایط مناسب بازارهای جهانی از دیگر عواملی هستند که شرایط کنونی را برای رونق بورس همراه می کنند.
این کارشناس بازار سرمایه افزود: در شرایط کنونی قیمت سهام شرکتها در بورس برای خریدن جذابیت دارد و شرایط فعلی فرصت خوبی برای خرید سهام و سرمایه گذاری با دید بلندمدت در بورس است.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه