پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای نفت در ایلام راه‌اندازی می‌شود


پالایشگاه 100 هزار بشکه‌ای نفت در ایلام راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه ای نفت در استان ایلام راه اندازی می شود.

عمران علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد: پالایشگاه 100 هزار بشکه ای نفت به زودی با انجام رایزنی ها و پیگیری هایی که داشته ایم، در استان ایلام راه اندازی می شود.

وی افزود: فاز اجرایی این پالایشگاه به زودی در ایلام آغاز می شود، پیگیری های خوبی انجام شد که وزیر نفت نیز قول مساعد برای راه اندازی این پالایشگاه را اعلام کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان ایلام با دارا بودن ظرفیت های بالای نفتی نیازمند راه اندازی این پالایشگاه است و نباید نفتی که در ایلام استخراج می شود به پالایشگاه های دیگر در استان های دیگر فرستاده شود.

وی گفت: فرآورده های نفتی نیز باید در داخل استان ایلام تولید شوند، چرا که این کار سبب پایین آمدن هزینه های تمام شده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار می شود و حجم بالایی از بیکاری را در استان کاهش می دهد.

علی محمدی عنوان کرد: راه اندازی این پالایشگاه در ایلام که یک طرح کلان اقتصادی است می تواند توسعه پایدار ایلام را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: لزومی ندارد که نفت استان ایلام در پالایشگاه های خارج از استان پالایش شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این راهبرد انشالله شاهد ایجاد تحولی بزرگ در زمینه صنعت نفت در استان ایلام خواهیم بود.

وی گفت: مردم استان ایلام، سال ها با محرومیت و کمبود امکانات همیشه در میدان های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پشت سر مقام معظم رهبری بوده اند و مستحق بهترین امکانات هستند.

علی محمدی عنوان کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم بر خود وظیفه می دانیم که تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی و برداشتن محرومیت ها در ایلام به کار گیریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon