گزارش اخیر آژانس درباره فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران آمریکا را رسوا کرد


گزارش اخیر آژانس درباره فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران آمریکا را رسوا کرد

خبرگزاری تسنیم:نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارشی که اخیرا آژانس بین المللی در صلح آمیز بودن فعالیت هسته ایران منتشر کرد بیش از گذشته ادعای غربی ها به ویژه تلاش آمریکا را برای اعمال تحریم های جدید آشکار کرده است.

منصور حقیقت پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار کرد: بیش از 1 دهه است که غربی ها به بهانه های واهی و توهم شیطانی خود سعی می کنند ایران را از دستیابی به فناوری های از جدید هسته‌ای منع کنند اما هرگز قادر به اعمال تغییر در رفتار ننگین خود نیستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تقویت جبهه توسعه فناوری های هسته ای و انرژی های پاک در کنار رعایت تمام قوانین M.P.T سعی می کنند تا فعالیت مثبت و سازنده ای را انجام دهد اما همچنان عده ای به دنبال کارشکنی هستند تا با طرح مسائل سیاسی ایران را از حق هسته ای خود محروم کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارشی که اخیرا آژانس بین المللی در صلح آمیز بودن فعالیت هسته ایران منتشر کرد بیش از گذشته ادعای غربی ها به ویژه تلاش آمریکا را برای اعمال تحریم های جدید آشکار کرده است؛ به مسئولان یمن توصیه می‌کنم که ندای حق طلبی و عدالت خواهی مردم را شنیده و در مقابل مردم نایستند و خود را تسلیم اراده مردم کرده و با مردم همراهی کنند.

حقیقت پور افزود: مسئولان کشور یمن باید همراه مردم بوده و تابع اراده مردم باشند و اجازه دهند اراده مردم حاکم بر سرنوشت کشورشان باشد چرا که فرافکنی و متهم کردن کشورهای همسایه و گرفتن یاری از آمریکا و عربستان سعودی نه تنها حلال مشکلات این کشور نیست بلکه مسائل آن را پیچیده تر می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تسلیم مسئولان کشور یمن به اراده عدالت خواهانه مردم تنها راه صلاح و رستگاری مردم و مسئولان یمن است.

عضور هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شکست مجدد رژیم صهیونیستی در منطقه و در برابر مردم مظلوم غزه بیان کرد: این رژیم باید با درس گرفتن از این ناکامی ها بیش از این خود را اذیت نکنند و تصمیم بگیرند تا بساط خود را از منطقه برچیده و برای همیشه خاورمیانه را ترک کنند.

حقیقت پور گفت: آنچه که امروز برخی ها به دنبال طرح آن در منطقه هستند جز نفاق و 2 دستگی و شکاف در امت اسلامی نیست که به بهانه های مختلف سعی دارند بر موضوعات تفرقه افکنانه دامن بزنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon