جناح بندی در شورای شهر اردبیل از پایه و اساس مبنایی ندارد


جناح بندی در شورای شهر اردبیل از پایه و اساس مبنایی ندارد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: تفکیک شورا شهر اردبیل به طیف های سیاسی-جناحی و حزبی آن هم در رویکرد خدمت رسانی بی معناست و از اصل و اساس مبنایی ندارد.

محمد فیضی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: انتخاباتی که هفته گذشته برای سال دوم فعالیت شورا در قالب هیئت رئیسه در فضای آرام همراه با حسن نیت بدون سوء تعبیر خاص برگزار شد که خود این فضا نشان داد همه 13 عضو شورا در تعامل و همکاری با یکدیگر هستند و هیچ تقابل و دو دستگی وجود ندارد.

وی شورای شهر را مظهر قدرت و اراده مردمی در انجام بهتر امور و تصمیم گیری‌های عقلانی همراه با منطق و فهم درست از مسائل بیان کرد و گفت: شورای شهر اردبیل در دور چهارم و در این یک سال هرگز دنبال حاشیه سازی و دامن زدن به برخی رویدادهای تفرقه افکنانه نبوده بلکه سعی شده تا خواسته و مطالبه مردم مقدم از خواسته حزبی-جناجی و گروهی قرار گیرد.

فیضی حمایت قاطع و همه جانبه اعضای هیئت رئیسه جدید را از شهردار و مطلوبیت فعالیت او بیان کرد و  افزود: ما هرگز منکر خطاها و انحرافات شهرداری و شورا شهر نیستیم اما بر این باوریم که در  این 1 سال این خطاها و آزمون ها به حداقل رسیده و کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری با نگاه مدیریتی جامع، برنامه ریزی اصولی و پایه علم و پژوهش انجام شده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: در سال دوم فعالیت شورای چهارم تلاش می کنیم تا با همکاری همه اعضا و هیئت رئیسه جدید بستری را فراهم کنیم تا بدون کدورت و دغدغه خاص زمیه به گونه ای فراهم آید تا شهرداری و عوامل و پرسنل آن با برنامه ریزی و درآمدزایی که شورا درصدد تهیه افق و برنامه ریزی آن است بتواند با دغدغه کمتر در سنگر خدمت رسانی به مردم حاضر باشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon