انتقاد نماینده مجلس از نتایج نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر


انتقاد نماینده مجلس از نتایج نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: کادر فنی و کادر مدیریتی تیم نفت مسجد سلیمان باید به دلیل شرایط پیش آمده و عملکرد ضعیف این تیم در لیگ بر‌تر در روند کاری خود باز نگری کنند.

اسماعیل جلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: کادر فنی و کادر مدیریتی تیم نفت مسجد سلیمان باید به دلیل شرایط پیش آمده و عملکرد ضعیف این تیم در لیگ بر‌تر در روند کاری خود باز نگری کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باید هرچه زود‌تر برای رفع این مشکلات کاری انجام بدهند و هرچه زود‌تر حیثیت فوتبال مسجدسلیمان را بازگردانند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ بر‌تر فوتبال باعث شادی مردم این شهرستان و افزایش نشاط مردم شد، گفت: بی‌توجهی مسئولین فوتبالی این تیم باعث سرخوردگی مردم مسجدسلیمان می‌شود.

وی افزود: در صورتی که مربیان و مدیریت این تیم توان اداره کردن و حفظ آن در لیگ بر‌تر را ندارند هرچه زود‌تر از این تیم جدا شوند و بگذارند تیم مدیریتی جدید کار خود را برای بهبود شرایط نفت مسجدسلیمان آغاز کند.

جلیلی درباره انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان عنوان کرد: خوشبختانه آقای بخشی‌زاده ورزشی هستند اما در بسیاری از پست‌های مدیریتی کسانی با لابی‌گری کار خود را پیش می‌برند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برخی از مکان‌ها به اسم جوانان اقدام به انجام کاری می‌کنند ولی با دلالی، فساد و سواستفاده کار خود را پیش می‌برند و بازنده‌های اصلی جوانان هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon