رئیس جمهور نجفی را به عنوان وزیر علوم به مجلس پیشنهاد نمی‌کند


رئیس جمهور نجفی را به عنوان وزیر علوم به مجلس پیشنهاد نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: بعید به نظر می‌رسد که رئیس جمهور نجفی را به عنوان وزیر علوم به مجلس پیشنهاد کند چرا که نجفی پیش از این از مجلس رای اعتماد برای وزارت آموزش و پرورش نگرفته است.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در مهلت باقیمانده برای معرفی وزیری کارآمد برای تصدی وزارت علوم که در آستانه بازگشایی دانشگاه‌هاست انتظار می‌رود این حرکت از سوی رئیس جمهور هر چه سریع‌تر انجام شود و وزیری با مشخصه‌های پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی و تحقق شعار اعتدال معرفی شود تا به دور از حاشیه‌سازی‌ها و برخی فرافکنی‌ها، این وزارتخانه که بسترساز توسعه علمی جامعه و تربیت نیروهای خلاق آینده است بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: نباید دانشگاه‌ها را به جولانگاه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مبدل کنیم بلکه بهتر است در حساس‌ترین شرایط کشور وزیری که برای وزارت علوم معرفی می‌شود ویژگی‌های یک فرد مومن، متعهد، ولایی و دلباخته به پیشرفت و توسعه علمی را داشته باشد تا بستر تحول روزافزون را در دانشگاه‌ها زمینه ساز شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر توجه و اهتمام جدی مسئولان برای ارتقای کیفی دانشگاه‌ها خواستار بسترسازی لازم در این زمینه شد.

افضلی فرد بیان کرد: مجلس آمادگی دارد تا به فردی که دارای چنین شاخصه‌هایی باشد رای مثبت داده و سکانداری وزارت علوم را به او بسپارد تا در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها فضای پرشور و نشاط و امیدواری بیشتر با انتخاب وزیر کاردان فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بعید به نظر می‌رسد که رئیس جمهور نجفی را به عنوان وزیر علوم به مجلس پیشنهاد کند چرا که نجفی پیش از این از مجلس رای اعتماد برای وزارت آموزش و پرورش نگرفته است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon