خلع سلاح مقاومت فلسطین رویای بیهوده آمریکایی‌هاست

خلع سلاح مقاومت فلسطین رویای بیهوده آمریکایی‌هاست

خبرگزاری تسنیم: متولی مدرسه علمیه نبی اکرم تهران، تخریب ۲۰۰ مسجد در نوار غزه در حملات اخیر صهیونیست ها را ضدیت اسرائیل با دین دانست و گفت: جامعه اسلامی هیچ‌گاه با اسرائیل صلح نمی‌کند و خلع سلاح مقاومت اسلامی رویای بیهوده آمریکایی‌هاست.

آیت الله ضیاالدین نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه و به آتش کشیدن مساجد و اماکن مقدسه توسط این رژیم و گروههای دست پروده آن‌ها در کشورهای اسلامی، اظهار کرد: مسلمانان جهان بارها از طرق مختلف یک مسیر ضد استکباری را در پیش گرفته اند. برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باید وحدت کلمه که در نظر امام (ره) بود حاصل شود که این وحدت در فاجعه آتش سوزی مسجد الاقصی و یا روز قدس به شدت احساس می‌شود.

این استاد حوزه علمیه گفت: روحانیون و علمای دنیای اسلام به عنوان جلوداران جامعه اسلامی با حضور در حرکت‌های ضد صهیونیستی و موضع‌گیری‌های مؤثر و به موقع جامعه اسلامی را در مسیر ضد استکباری قرار می‌دهند.

آیت الله نجفی، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین حرکت ضد استکباری قرن دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و بعد از آن با درایت مقام معظم رهبری بزرگترین حرکت ضد استکباری دنیای اسلام را ترسیم کرد و روز جهانی مساجد بعد از انقلاب رونق خاصی گرفت.

وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه همه مسلمانان جهان دانست و افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین اصلی ترین وظیفه مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی با وجود حمایت قاطع جامعه اسلامی جرات تکرار جنایات خود را نخواهد داشت.

متولی مدرسه علمیه نبی اکرم تهران با بیان اینکه آزادی مسجد الاقصی آرزوی همه مسلمین و آزادی خواهان جهان است، تصریح کرد: مسجد الاقصی علاوه بر جامعه اسلامی متعلق به همه ادیان الهی و آزادی آن آرزوی آزادی خواهان جهان است.

آیت الله نجفی تخریب 200 مسجد در نوار غزه در حملات اخیر صهیونیست‌ها را ضدیت اسرائیل با دین دانست و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با تخریب تعداد زیادی مسجد طی حملات خود به نوار غزه نشان داد که با دین و دینداری مخالف است.

وی در پایان گفت: جامعه اسلامی هیچ گاه اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و با او صلح نخواهد کرد و خلع سلاح مقاومت اسلامی فلسطین رؤیای بیهوده آمریکا و دولتمردان غربی است.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران