هنیه: «خزاعه» ابهت ارتش اسرائیل را در هم شکست

هنیه: «خزاعه» ابهت ارتش اسرائیل را در هم شکست

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بازدید از مناطق جنگ‌زده نوار غزه تأکید کرد که «خزاعه» ابهت ارتش رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، رهبران جنبش حماس روز سه‌شنبه از مناطق جنگ‌زده شهر خان‌یونس در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه این منطقه بازدید کردند.

«اسماعیل هنیه» در جریان این بازدید گفت: ملت ما توانست با پایداری و جانفشانی و حمایت از مقاومت قهرمان در طول تجاوزات اسرائیل، این رژیم اشغالگر را شکست دهد.

هنیه پایداری ساکنان مناطق شرقی و حمایت‌های آن از مقاومت را ستود و تصریح کرد: آنچه را اشغالگران ویران کرده‌اند، ما دوباره احداث خواهیم کرد و منطقه الزنه با مبارزان، کودکان و مردان آن پابرجا و سربلند باقی خواهد ماند.

وی افزود: خزاعه ابهت ارتش اسرائیل را فلج کرد و اسطوره ارتش شکست ناپذیر و نظام امنیتی آن را درهم شکست.

منطقه خزاعه در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی شاهد فجیع‌ترین جنایت‌های صهیونیست‌ها بود که طی آن شمار زیادی از فلسطینیان به خاک و خون کشیده شدند.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه تأکید کرد که نبردهای مستقیم و عملیات فرود مبارزان فلسطینی پشت خطوط دشمن و دیگر عملیات بی‌نظیر، نقطه عطفی در تاریخ بود.

در این بازدید «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس، «خلیل الحیه» از رهبران این جنبش، «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس و تعدادی از رهبران این جنبش، هنیه را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ع1*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان